مافیایی که ۳۰ هزار عضو دارد!

تبلیغ خشن‌ترین گروه مجرم در خیابان‌های امریکا

یکی از باندهای جنایی امریکا به نام ام.اس ۱۳ که کلکسیونی از جرایم را در کارنامه خود دارد، برای اولین بار در دست به اعلام موجودیت خیابانی زد.

افکار نیوز – این باند که طور کلی سازمان دهنده فعالیت های جنایی فراملی است به تازگی در خیابان های امریکا دست به تبلیغات و اعلام موجودیت زده است. جرایمی در رابطه با مواد مخدر، قاچاق انسان و فحشا در لیست تخلفات این گروه قرار دارد ، اعضای آن را به خشن ترین مجرمان امریکا بدل کرده است. تا حدی که حتی نام این گروه میان مجرمان نیز وحشت ایجاد میکند.

به گزارش افکار نیوز ،اعضای این گروه که بیش از ۳ دهه از فعالیت آنها می گذرد، فعالیت خود را از لس‌آنجلس و واشنگتن‌دی.سی آغاز کردند و به سرعت توانستند دامنه جرایم خود را گسترش دهند. این در حالی است که اعضای و هویت این گروه برای پلیس تا پیش از این در حد یک نام بود. بخش زیادی از طعمه های این گروه را مهاجران آسیایی تشکیل می دهند. این گروه در قالب یک شبکه سازمان یافته انحصار جرم در حوزه قاچاق انسان و فحشا را در دست دارد.

اعضای وزارت مبارزه با ترورسیم امریکا بسیاری از جنایت های واقع شده در این کشور را گردن این گروه ناشناس می اندازند و بر این باورند که این گروه هزینه های مالی زیادی را به کشور امریکا برای مبارزه با آنها تحمیل می کند.

به گزارش افکار نیوز ، این باند در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار نفر عضو دارد و شاخه های فعالی آن نه تنها در امریکا بلکه به گواتمالا، هندوراس و مکزیک کشیده شده است. ۸ هزار عضور تراز اول این گروه با خالکوبی خاصی که دارن قابل شناسایی هستند اما جرایم آنها به گونه ای سازماندهی شده است که مدرکی از خود جای نگذاشته و پلیس و نیروهای امینتی یارای مقابله با آنها را ندارند.

در سال های اخیر اجبار دختران نوجوان به فحشا، افزایش پرونده های ضرب و شتم و درگیری های خشونت آمیز نشان از گسترش فعالیت این گروه است. پلیس اعلام کرده است پسران نوجوان زمانی که با پیشنهاد عضویت در این گروه مخالفت کنند به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و طوری تهدید می شوند که شکایتی نکنند!

در سال ۲۰۰۵ نیز دوعضو این گروه در ویرجینیا، یک زن جوان باردار را که که برای همکاری با آنها مخالفت کرده بود بع قتل رساندند . هر دوی آنها دستگیر و اعدام شدند اما به هیچ وجه حضر به نام بردن سایر اعضای گروه نشدند.

تلاش های ایالات متحده در مقابله با عملیات های غیر قانونی این بابند تبهکار در حالی است که مقامات این کشور این فعالیت ها را موفقیت آمیز نمی دانند. به اعتقاد آنها حضور و عضو گیری این باند باعث افزایش خشونت و آمار جرم در ایالات و کشورهای تحت نفوذ آنها شده است. حتی تبعید و دستگیری اعضای این باند نیز تاثیری نداشته و تنها باعث گسترش و پراکنده شدن آنها شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.