مالاگا مستحق حضور در جمع ۸ تیم برتر است

۱۴فروردین۱۳،

یورگن کلوپ بر این باور است که دیدار با مالاگا در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یکی از بهترین بازی‌های این فصل باشد.

به گزارش فارس،قهرمانان آلمان امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی با شاگردان پیگرینی دیدار می‌کنند و کلوپ بر این باور است که این تیم شایستگی حضور در جمع ۸ تیم برتر را دارد.

وی در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: در لیگ قهرمانان هستیم و تاکنون بسیار عالی بازی کرده‌ایم. نمی‌توانیم بگوییم که اگر مالاگا ما را شکست دهد، ناامید می‌شویم. اسم تیم‌ها در این مرحله مهم نیست.

کلوپ ادامه داد: همه ما بازی‌های لیگ قهرمانان را که مالاگا در آنها به میدان رفته، دیده‌ایم. آنها کاملا شایسته حضور در این مرحله می باشند. این اولین باری است که مقابل مالاگا بازی می‌کنیم. ما بسیاری از بازی‌های آنها را دیده و تحلیل کرده‌ایم.

سرمربی بورسیا دورتموند خاطرنشان کرد: آنها بسیار عالی بازی می‌ کنند و تیم باتجربه‌ای با سیستم‌های دفاعی و هجومی قوی می باشند. برنده مشخص نیست؛ این فرصت بسیار خوبی است و از اینکه با آنها بازی می‌کنیم خوشحالیم.

وی اضافه کرد: تیم‌های بسیاری حذف شده‌اند و مالاگا هنوز در رقابت‌ها حضور دارد. من فکر می‌کنم امشب یکی از بهترین‌های بازی‌های این رقابت‌ها را شاهد خواهیم بود. مهم‌ترین بازی فصل، بازی امشب است. می‌خواهیم به نیمه‌نهایی برسیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کلوپ تأکید کرد: مانوئل پیگرینی مربی فوق‌العاده‌ای است. دو تیم بازیکنان جوانی مثل ایسکو و گوتسه دارند؛ توجهی به سن آنها نمی‌کنیم، ایسکو بازیکن فوق‌العاده است؛ هر دوی آنها بسیار خوب می باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.