مالدینی:شوکه شدم وقتی این همه هوادار را با شماره پیراهنم دیدم/ کاش در جام جهانی به ایران بخوریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پائولو مالدینی می گوید باور نداشته که این همه هوادار در ایران داشته باشد.

به گزارش ممتاز ؛ پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان ایتالیا بعد از بازی با پرسپولیس به جمع خبرنگاران آمد و از این ۲۴ ساعتی گفت که در تهران بوده است:« از فرودگاه این استقبال را دیدیم و شگفت زده شدیم و مطمئن شدیم سفر خوبی خواهیم داشت. هواداران شما واقعا با شکوه می باشند و علاقه بسیاری به فوتبال دارند. بسیار خوشحالم که این قدر به من و هم تیمی هایم لطف داشتند. »

او دربارهٔ بازی با پرسپولیس و نتیجه اش هم گفت:«بازی سختی بود اما بسیار خوش گذشت. یک بازی مردانه را انجام دادیم. شما هم تیم خوبی دارید البته ما هم تعدادمان کم بود و هم بسیار خسته بودیم. از وقتی رسیدیم برنامه های بسیاری داشتیم و جاهای بسیاری رفتیم. خوشبختانه به رغم خستگی دقایقی خوبی را در ایران داشتیم.»

او دربارهٔ شناخت از فوتبال ایران هم گفت:« من رحمان رضایی را می شناختم. او به استقبال مان آمده بود. از دیدنش بسیار خوشحال شدم. او بازیکن خوبی بود که در ایتالیا بازی می کرد. البته من اولین بار بود که جلوی تیمی ایرانی بازی می کردم. فوتبال خوبی دارید.فکر می کنم اگر در جام جهانی با هم همگروه شویم قشنگ می گردد. من که بسیار دوست دارم این اتفاق بیفتد و یک بازی زیبا را در برزیل داشته باشیم.»

او دربارهٔ اینکه یعنی دایی را یادش نمی آید با خنده گفت:« چرا حالا که خوب فکر می کنم او را به یاد می آورم. جلوی ما در لیگ قهرمانان بازی کرد و گل هم به ما زده بود!»

مالدینی که در آستانه مدیریت باشگاه میلان و جانشینی گالیانی است ، در این باره گفت:« راستش فعلا خبری نیست و برنامه ای ندارم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد. فعلا که برنامه ای نیست. البته این را بگویم که ۳۰ سال است ما با برلوسکنی بهترین بودیم. شاید چند سالی را خوب نباشیم اما بسیار زود اوج می گیریم. این را باور داشته باشید که بسیار دیر نیست زمانی که دوباره میلان اوج بگیرد.»

اودر پایان دوباره گفت:« تصور نمی کردم این همه هوادار در ایران داشته باشم. این همه طرفداری که شب قبل با لباس میلان و باشماره ۳ به فرودگاه آمده بودند ، شوکه ام کردند. باورم نمی شد و شب قشنگی را برایم ساختند. از آنها ممنونم.»

او دربارهٔ سئوالی سیاسی هم گفت:« من اینجایم که فوتبال بازی کنم و از فوتبال بگویم ، فقط همین.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.