مالک جدید گهر امروز یا فردا مشخص می‎شود

۳ م دیماه ،

رضا آیت الله زاده در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با میزبانی گهر مقابل استقلال، بیان کرد: تماشاگران گهر نشان دادند که می‎شود در ورزشگاه بود اما فحش نداد و توهین نکرد. این فرهنگ خوبی است که باید در همه ورزشگاه‎های کشور باب شود.

وی با بیان این‎که خیلی خوشحالیم که تماشاگران گهر این جرقه را زده‎اند، عنوان کرد: تماشاگران باید روی بازی سالم زوم کنند و نباید به کسی توهین کنند. خودشان را جای کسی بگذارند که به او توهین شده است، آیا ناراحت نمی‎شوند؟

آیت‎الله‎زاده با تأکید بر این‎که دیدارهای نیم‎فصل دوم باید در دورود برگزار شود، تصریح کرد: وقتی در بازی با استقلال مشکلی پیش نمی‎آید پس می‎توانیم سایر بازی‎ها را هم میزبان باشیم و سازمان لیگ باید در این خصوص تجدیدنظر کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با میزبانی دورود موافقت نشود، چه ورزشگاهی را انتخاب می‎کنید؟ جواب داد: اگر این مهم صورت نگیرد در ادامه بازی‎ها به میدان نمی‎رویم و از لیگ کنار خواهیم کشید! تا حالا ۵۰ درصد از سقوط گهر مسجل شده و اگر میزبان نباشیم ۵۰ درصد دیگر هم قطعی می‎شود و تنها راه بقای ما در لیگ برتر میزبانی دورود است.

مدیرعامل گهر با اشاره به اینکه تیم در تهران مستقر شده، خاطرنشان کرد: تمرینات را برای دیدار با ملوان از سر می‎گیریم و برای به تعویق افتادن این بازی به سازمان لیگ درخواست داده‎ و امیدواریم با درخواست ما موافقت شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.