ماموران در برخورد با متهمان از حدود شرعی تجاوز نکنند

۱۵م آذر ،

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموران ناجا در برخورد با متهمان نباید از حدود شرعی تجاوز کنند گفت: نگذاشتیم تحریم‌های دولت‌های غربی کوچکترین تأثیری بر ماموریت‌های پلیس داشته است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان گلستان در سخنانی ضمن تسلیت ماه‌محرم و شهادت امام‌حسین (ع) و یارانش، گفت: نقطه آغاز نهضت حضرت امام‌خمینی (ره) و آغاز انقلاب اسلامی از کربلا نشأت می‌گیرد و کارکنان نیروی انتظامی لباس اباعبدالله‌الحسین (ع) را برتن کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف و ابزاررسیدن به هدف در اسلام باید مقدس باشد، تصریح‌کرد: ماموران نیروی انتظامی در برخورد با متهمان نباید از حدود شرعی تجاوز کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیت موجود در استان گلستان اشاره کرد و گفت: امنیت در این استان بسیار مطلوب و در سطح بالایی قرار دارد که با تشکیل مرزبانی حلقه‌های انتظامی در استان گلستان تکمیل شده است.

احمدی‌مقدم تحریم‌های آمریکا و کشورهای‌غربی را بر جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و خاطرنشان کرد: نگذاشتیم این تحریم‌ها کوچکترین تأثیری بر ماموریت‌های نیروی انتظامی داشته باشد.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.