ماموریت‌های اورژانس، ۱۹ درصد بیشتر از سال گذشته

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.

ماموریت‌های اورژانس، ۱۹ درصد بیشتر از سال گذشته

به گزارش ممتاز نیوز، بابک یکتاپرست افزود: از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱، کمیته‌های نوروزی در جاده‌ها و پایگاه‌های مورد نظر مستقر شدند. ۳۲۹ هزار و ۸۰۸ تماس در این مدت با مرکز اورژانس کشور داشتیم که طی آن ۹۶۴۴۰ مأموریت را انجام دادیم که از این موارد در ۳۲ هزار و ۸۸۰ مأموریت، فرد مصدوم در محل درمان شده و ۴۲ هزار و ۶۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد مأموریت‌ها در شهرها و مابقی در جاده‌ها بوده است، گفت: اگر کسی در مسیر راه دچار مشکل شده باشد اما آن‌قدر مشکلش حاد نباشد می‌تواند برای گرفتن دارو یا پرسیدن سوال به پایگاه‌های سلامت در جاده‌ها مراجعه کنند همچنین اقلام آموزشی الکترونیکی بین ۱۶۴ هزار نفر توزیع شده است.

یکتاپرست افزود: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این موارد ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند و مابقی اورژانس‌های بیمارستانی بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین عملیات‌های اورژانس در استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی بوده که طبیعی است زیرا در این استان‌ها شاهد بیشترین سفر هم بوده‌ایم. عملیات‌ها هم متأسفانه نسبت به سال گذشته نوزده درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.