ماموریت اصلی سازمان اوقاف ایجاد وقف تازه است

۰۴م آذر ،

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرد: ساختار تازه سازمان بعد از ۲۷ سال در حال پیاده شدن است و در این راستا ۴ هزار و ۳۰۰ پست اداری منظور شده است.

حمیدرضا ابراهیمی با بیان اینکه از جمله ماموریت های اصلی سازمان اوقاف ایجاد وقف تازه است در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: وقف تازه و ترویج این سنت حسنه از ماموریت های اصلی سازمان بوده و ساختار تازه سازمان بعد از ۲۷ سال در حال پیاده شدن است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف ادامه داد: از جمله وظایف اوقاف نظارت بر اجرای نیات واقفین خیراندیش است که در تمامی ادارات کارشناسی به این عنوان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: مردم ولایتمدار استان های ساحلی ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت و نوادگان آنان دارد و هنر سازمان اوقاف به این است که خود را به منابع مردمی متصل کند و توقیفات بسیار در متصل شدن به منابع مردمی است.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: ساختار و تغییر، هدف سازمان نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدف است و برای اینکه ماموریت اصلی این سازمان که همان اداره موقوفات به شکل منطقی و توجیه و استدلال اقتصادی و اجرای نیت واقفین می باشند باید این مهم پیاده شود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.