ماموریت جدید ۲۰۰۰ تروریست سازمان منافقین در سوریه کلید خورد

پس از خروج رسمی سازمان منافقین از لیست تروریست ها:

همزمان با خارج نمودن نام سازمان منافقین از لیست سازمان تروریستی و حمایت وزارت امور خارجه و بسیاری از نمایندگان سنای ایالات متحده از این سازمان تروریستی، سرویس های امنیتی آمریکا ماموریت جدید سازمان منافقین را در سوریه کلید زدند. هر چند که پیش تز این گروهک تروریستی با حضور در سوریه در صف معارضین سوری دست به قتل عام مردم مظلوم سوریه زده بود اما شاهد آنیم که این بار به صورت گسترده تر صورت می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه ۵۹۸، همزمان با خارج نمودن نام سازمان منافقین از لیست سازمان تروریستی و حمایت وزارت امور خارجه و بسیاری از نمایندگان سنای ایالات متحده از این سازمان تروریستی، سرویس های امنیتی آمریکا ماموریت جدید سازمان منافقین را در سوریه کلید زدند.

هر چند که پیش تز این گروهک تروریستی با حضور در سوریه در صف معارضین سوری دست به قتل عام مردم مظلوم سوریه زده بود اما شاهد آنیم که این بار به صورت گسترده تر صورت می گیرد.

“جمعه العطوانی” یکی از مقامات مجلس اعلا و از اعضای ائتلاف میهنی در پارلمان عراق در سخنانی مطبوعاتی تصریح کرد که اعضای گروهک تروریستی منافقین بعد از آنکه از خاک این کشور اخراج شدند با هدف فتنه انگیزی طایفه ای سوریه را مقصد بعدی جنایات تروریستی شان قرار دادند و در حقیقت ماموریت خرابکارانه شان را به این کشور منتقل خواهند کرد.

اشرف نیوز در این خصوص نوشت: “العطوانی” در ادامه افزود: آمریکا از برخی از گروهک های تروریستی در جهت تسویه حساب شخصی خود با دشمنانش در منطقه که مبتنی بر اختلاف افکنی بین کشورهای مختلف و ایجاد درگیری های داخلی و طایفه ای است، بهره می گیرد.

وی تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین یکی از ابزارهایی است که آمریکا از طریق آن در سالهای گذشته نقش های زیادی را در منطقه بازی کرده که از جمله آن ترور دانشمندان ایرانی بوده و حتی در سالهای آتی نیز در این راستا نقش ایفا خواهد کرد.

این عضو ائتلاف ملی پارلمان عراق خاطر نشان کرد: گروهک تروریستی منافقین در صدد فتنه انگیزی و هرج و مرج به ویژه در خاورمیانه است و دستانی در برخی از کشورها مانند عراق و عربستان دارد و سران این گروهک که در فرانسه حضور دارند، کشوری را که ادعای دموکراسی دارد به کشور حامی ویژه تروریسم تبدیل کرده اند و در راستای ماموریت محوله اش، در تلاش برای داخل کردن ملت سوریه به درگیری های داخلی و طایفه ای است.

البته ذکر این نکته این جا ضروری به نظر می رسد که توطئه گران غربی که تقریبا شکست مفتضحانه شان در دسیسه چینی علیه ملت سوریه قطعی شده است، برای آنکه بتوانند از سوری ها چه دولت و چه ملت آن انتقام بگیرند، اعضای گروهک تروریستی منافقین را برای فتنه انگیزی طایفه ای و ایجاد هرج و مرج در آن مامور کرده اند.

این در حالی است که حدود دو ماه گذشته، منابع آگاه در سوریه اعلام کرده بودند که عناصر گروهک تروریستی منافقین در کنار دیگر ترویستهای اعزامی به این کشور در حال جنگ با نظامیان ارتش سوریه هستند.

به گفته این منابع، ۲ هزار نفر از اعضای این گروهک تروریستی درکنار افراد مسلح تروریست علیه ارتش سوریه درحال جنگ هستند و شماری از آنها در پایگاههای نظامی در خاک ترکیه یا کردستان عراق، افراد مسلح تروریست را آموزش می دهند.

شایان ذکر است که جمعه گذشته (۲۸ سپتامبر) رسما دولت آمریکا، نام گروهک تروریستی منافقین را از فهرست گروه های تروریستی خود حذف کرد.

در این حال “نافع عیسی الاماره” یکی از فعالان عراقی از وجود اسنادی که دست داشتن اعضای گروهک تروریستی منافقین را در کشتار مردم عراق تایید می کند، خبر داد و بر ضرورت محاکمه آنان در عراق تاکید کرد.

رئیس کمیته دفاع از قربانیان جنایات گروهک تروریستی منافقین در عراق در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد که شهروندان عراقی نزدیک به ۲۵۰ دادخواست به دادگاههای چند استان عراق به منظور بازجویی از برخی از عناصر این گروهک که در کشتار و تجاوز مردم این کشور طی سالهای گذشته دست داشتند، ارائه کرده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.