مانور بزرگ امدادرسانی در زمان انفجار گاز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر،به منظور آمادگی بیشتر ارگانهای امدادی در مواقع اضطراری این مانور، با همکاری نیروهای امدادی آتش نشانی، شرکت گاز، آب، برق، مخابرات، هلال احمر، اورژانس، ستاد بحران، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای دوام و همچنین نیروهای آتش نشان داوطلب با موفقیت به انجام رسید.

در این مانور نخست با شکستن لوله های گاز و انتشار آن در فضاهای فرضی، خانه، مدرسه و اماکن تجاری، دچار انفجار و آتش سوزی شدند وآتش نشانان در میان دود و آتش و انفجار گاز وارد محل حادثه شده و با استفاده از تجهیزات موجود آتش را مهار و خاموش کردند. همچنین در حین مهار آتش انفجارهای فرضی پی در پی رخ میداد که آتش نشانان با سرعت عمل و تلاش همه آنها را مهار کردند.

براساس این گزارش، نیروهای امدادی وارد محیط انفجار و آتش سوزی شده و آتش نشانان داوطلب مصدومین را با توجه به آموزش های فرا گرفته از مهلکه خارج کردند و بعد از مهار آتش نیروهای شرکت گاز، آب و فاضلاب وارد شده و نقاط آسیب دیده را ترمیم کردند.

گفتنی است کارکنان شرکت برق نیز خطوط آسیب دیده را ترمیم کردند. امدادگران هلال احمر و اورژانس نیز مصدومین را به سرعت مداوا و پانسمان کردند.

در پایان این مانور نیروهای استانهای معین نیز، اسکان اضطراری مصدومین را در حوادث ناشی از انفجار گاز و آتش سوزی انجام دادند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.