مانور لحظه صفر مدیریت بحران در استان اصفهان برگزار شد

به گزارش ایرنا،این مانور به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی همزمان با ۲۳ شهرستان استان اصفهان برگزار شد که در شهر اصفهان مانور اطفای حریق و در بقیه شهرستانها مانور زلزله بود.

این مانور لحظه‌‌ای مدیریت زلزله و آتش‌سوزی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، ستاد مدیریت بحران، اورژانس و سایر دستگاه‌های ذیربط استان اصفهان انجام شد.

در شهر اصفهان انبار سیلوی گندم در خیابان سعادت‌آباد با دستور استاندار مورد آتش‌سوزی قرار گرفت و مسئولان حاضر، موظف شدند این آتش‌سوزی را مدیریت کنند.

استاندار اصفهان در این مانور به خبرنگار ایرنا گفت:پیشگیری بهتر از درمان است و حوادث طبیعی همیشه وجود دارد.

ˈعلیرضا ذاکراصفهانیˈ افزود:آنچه که حادثه را تبدیل به بحران می کند، نداشتن امکانات و تجهیزات برای پیشگیری است.

وی تاکید کرد:این مانور با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی و مسوولان برای مدیریت بحران برگزار شد .

استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که این استان به امکانات،تجهیزات کامل و نیروی انسانی برای مقابله با هرگونه بلایای طبیعی مجهز شود.

ˈمنصور شیشه فروشˈمدیرکل بحران استان اصفهان نیز در این مانور به خبرنگار ایرنا گفت:این مانور، پیش فرضی برای هماهنگی، همدلی و هم آوایی در مقابله با بحران صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان نیز گفت:در کنار نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نیروهای امنیتی آمادگی خود را برای بروز هر گونه بلایای طبیعی نشان دادند.

ˈمحمدمهدی اسماعیلیˈافزود: امشب در برگزاری مانور در شهر اصفهان و ۲۳ شهرستان این استان، نیروهای امنیتی و پلیس در کنار سایر نیروها با آمادگی کامل وارد صحنه شدند.

ت/۸۱۱۴/۱۰۴۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.