ماهنامه شماره ۱۳۶ بانک سپه منتشر شد

بینا- یکصد و سی و ششمین ماهنامه بانک سپه به همراه تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از حضور اثرگذار این بانک در پروژه های زیربنایی و دیگر مطالب متنوع و اثرگذار منتشر شد.
به گزارش بینا، در بخش اخبار داخلی ماهنامه اخیر بانک سپه می خوانید: دکتر بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی با حضور در غرفه این بانک اظهارداشت: بانک سپه در پروژه های کلان و زیربنایی کشور حضور اثرگذاری دارد.
بنابراین گزارش، سرمقاله این شماره ماهنامه بانک سپه به موضوع “مشارکت بانک سپه در طرحهای ملی و فرصتهای پیش رو” اختصاص دارد.
از دیگر مطالب منتشر شده در این ماهنامه می توان به سخنان دکتر پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه در بیست و سومین همایش بانکداری اسلامی با عنوان “نقش مقررات و اصول کمیته بال در نظام بانکی کشور” اشاره کرد.
گفت وگو با پرتوافکنان، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک تحت عنوان “معیارهای جدید بانک برای درجه بندی شعب، آثار و نتایج آن”، گزارشی از شعب محروم استان هرمزگان با عنوان “تلاش برای ارتقا در گرمای ۵۰ درجه”، گزارشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان ” لحظاتی با یاد و خاطره آنان که سبکبال پرگشودند” (گزارشی از رویاهای صادقانه با شهدا، گفت وگو با خانواده شهدا و جانبازان)، گزارشی از سمینار اصفهان با نام “دو روز تلاش برای انقلاب رفتاری” (مشروح برگزاری دوره های آموزشی “آیین و آداب رفتاری اداری” و”نقشهای مدیریتی یک متصدی حرفه ای بانکی” و گفت وگو با مدرسان و دست اندرکاران این سمینار) دیگر مطالب این ماهنامه را تشکیل می دهند.
از مقالات منتشر شده در یکصد و سی و ششمین شماره ماهنامه سپه می توان به مقالاتی با عنوان “هزاره سوم، سبکهای مدیریتی و ساختار تطبیقی بانکها” نوشته کریم آقاجانی مدیر امور مناطق تهران و آزاد تجاری – صنعتی این بانک، “من ای تی ام نیستم”، نوشته علی مهاجر همکار بازنشسته مدیریت منطقه خراسان رضوی و “بررسی تأثیرعدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی در واحدهای ستادی بانک سپه” نوشته سیاوش عباس پور آذر، اداره حوزه مدیریت عامل و هیأت مدیره بانک اشاره کرد.
در بخش مانیتورینگ و بین الملل این بانک نیز به انتشار مطلبی با عنوان ” اچ اس بی سی و برنامه ریزی برای اوقات شخصی مشتریان” اقدام شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.