ماهیتابه اجاق گاز دار +عکس

اجاق گاز و ماهیتابه دو وسیله اشپزخانه هستند که در کنار یکدیگر به یک هدف خاص می رسند اما گاهی اوقات برای غذا پختن گازی وجود ندارد و تنها یک ماهیتابه در اختیار داریم.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، ممکن است گاهی اوقات گاز قطع شود و یا حتی برای گردش به خارج از شهر رفته باشید، در این مواقع است که دسترسی به گاز میسر نیست و غذا درست کردن به چالش کشیده می شود.

به تازگی طراحان به این مشکل فکر کرده و برای حل آن یک ماهیتابه هوشمند را طراحی کرده اند. این ماهیتابه که “Heating Smart Pan” نام دارد می تواند مشکل کمبود گاز را به نوعی متفاوت برای شما حل کند.

نکته جالب در مورد این ماهیتابه این است که دیگر نیازی به اجاق گاز ندارد چرا که خودش می تواند گرمای لازم برای طبخ غذا را تامین کند و شما تنها باید آن را شارژ کنید.

این ماهیتابه به صورت الکتریکی و همچنین به کمک باتری کار می کند و تنها با فشردن دکمه خاموش/ روشن آن شروع به گرم شدن می کند و می توانید بدون نیاز به اجاق گاز غذای خودتان را درست کنید.

بر روی دسته این ماهیتابه یک صفحه نمایشه لمسی قرار دارد که میزان دما و همچنین زمان لازم برای پخت غذا را به شما نشان می دهد شما همچنین می توانید به کمک آن دمای پخت غذا را نیز تعیین کنید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.