ماه آینده در تهران برگزار می شود؛ کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ماه آینده در تهران برگزار می شود؛ کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک

ماه آینده در تهران برگزار می شود؛
کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از برپایی “سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک” با حضور سفرای کشورهای خارجی و جمعی از چهره های مطرح این حوزه از امریکا، اروپا و استرالیا طی روزهای ۶ و۷ اسفند ماه امسال در برج میلاد خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، سید جعفر تشکری هاشمی با اعلام این خبر افزود: بهره گیری از توانمندی های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل ونقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش های دانشگاهی و پژوهشی از عمده اهداف این کنفرانس دو روزه را تشکیل می دهد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای ارایه ایده های نوین و مدیریت دانش ترافیک از دیگر اهداف برگزارکنندگان سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک است، خاطر نشان ساخت: فراهم کردن امکان بروز خلاقیت ها و نگرش های دانش پژوهان و هدفمند کردن آن با استفاده از تجربیات استادان از جمله هدف های این کنفرانس را تشکیل می دهد.
تشکری هاشمی از حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل و نقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل و نقل، مدیریت سیستم های حمل و نقل، آموزش وفرهنگ سازی ترافیک و نیز قوانین و مقررات و مدیریت یکپاچه ترافیک به عنوان محورهای این کنفرانس نام برد.
وی تصریح کرد: در کنفرانس پیش رو، برای نخستین بار مقالات پذیرفته شده در دو محور حمل و نقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر ارایه خواهد شد.
معاون شهردار ادامه داد: مخاطبان اصلی این کنفرانس را مدیران و تصمیم گیران حوزه حمل ونقل کشور و نیز استادان و متخصصان صنعت حمل و نقل و دانشجویان این رشته تشکیل می دهند.
وی ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس زمینه ساز تعامل و تبادل نظر بخش های صنفی و تولیدی و نیز فعالان عرصه حمل و نقل با کار فرمایان و مدیران شهری باشد.
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه ۱۲ میهمان خارجی این کنفرانس از استادان برجسته بین المللی از کشورهای امریکا، استرالیا، یونان، هلند، انگلیس، بلژیک، پرتغال و آلمان هستند، تصریح کرد: همچنین ضمن دعوت از سفرای کشورهای مختلف، کنفرانس مذکور با حضور شهردار تهران و سخنرانی یکی از مقام های کشوری آغاز به کار خواهد کرد.
وی ادامه داد: این کنفرانس از سوی سازمان حمل و نقل ترافیک و با حمایت و پشتیبانی علمی ۸ نهاد معتبر بین المللی و۱۵ سازمان، انجمن و دانشگاه داخلی برپا خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.