ماه مبارک رمضان عامل مهمی در کاهش منکرات در جامعه است

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید یکی از برکات ماه مبارک رمضان را کاهش چشمگیر منکرات در جامعه عنوان کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل ازاداره کل آموزش و پرورش استان یزد  ، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، دبیر استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات شهید ساداتی برگزار شد .
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد  در این نشست   با مرور ریشه های عمیق و قوی قرآنی ، روایی و عقلی فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر ، اظهار داشت : اگر این فریضه به عنوان یک فرهنگ در جامعه درآید و آحاد جامعه پذیرای نقد دیگران باشند ، زمینه ی احیا و اجرای امر به معروف فراهم می شود .
رحیمی نژاد نقش خانواده ها در ایجاد این نگرش و طرز تلقی را یادآور شد و تصریح کرد : علاوه بر اصلاح نگرش ها  ، گسترش نظارت های محلی از طریق فعال کردن و تقویت تشکل های محلی در جزء جزء اجتماع با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی و دینی از دیگر عوامل مؤثر در این راستاست .
وی تأثیر ماه مبارک رمضان در به حداقل رساندن منکر در جامعه را خاطر نشان کرد و گفت : به برکت ماه مبارک رمضان ، در این ایام بروز منکر به حداقل می رسد و شرایط گسترش معروف در نهایت آن فراهم می گردد .


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.