مایلی‌کهن:هواداران۹۰ دقیقه تیم ملی راحمایت کنند

  به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مایلی‌کهن در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد بازی ایران برابر کره جنوبی گفت: بازی سختی در پیش داریم، امیدواریم در این دیدار بتوانیم موفق شویم و نسبت به آینده خوشبینانه‌تر باشیم. باتوجه به امتیازی که مقابل لبنان از دست دادیم کار ما مشکل شده است. هنوز ۱۵ امتیاز و ۵ دیدار در پیش داریم و اگر بتوانیم ۱۰ امتیاز هم بگیریم ما به جام جهانی صعود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی توان گرفتن این ۱۰ امتیاز را دارد، اظهار داشت: واقعیت این است که روند تیم ملی در این چند بازی مناسب نبوده است، البته در دیدار برابر با کره‌جنوبی اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان می‌توانند به ما کمک کنند. در این مسابقه میزبان هستیم و مقابل تماشاگران خودمان به میدان می‌رویم اگر هواداران از تیم ملی به خوبی حمایت کنند برای ما یک حسن بزرگ است اما اگر بعد از گذشت یک ربع یا ۲۰ دقیقه بخواهند بار منفی به تیم بدهند مناسب نیست. از ابتدا و تا پایان دقیقه ۹۰ باید از تیم ملی حمایت کند.در بازی‌های کره و کلیه رشته‌های این کشور می‌بینیم که آنها خیلی باهوش هستند و اگر متوجه این فشار شوند مطمئنا از این موضوع بهره می‌برند.

مایلی کهن در مورد اینکه خبرنگاران را در میان تمرین به بیرون منتقل کردند و به آنها اجازه تهیه گزارش را ندادند عنوان کرد: این مقرراتی است که در همه دنیا وجود دارد وقتی که من به تمرین آمدم به من گفتند از این سمت حرکت کن و من آن را انجام دادم، اما اگر می‌دیدم ۲۰ نفر دیگر می‌آیند از آن سمت حرکت می‌کنند و کسی به آنها چیزی نمی‌گوید ناراحت می‌شدم. مقررات اگر برای همه یکسان باشد هیچ مشکلی ندارد و همه آن را رعایت می‌کنند؛ کسی هم دلخور نمی‌شود. امیدوارم تیم ملی در ادامه موفق شود و هیچ تنشی در این راه برای آنها ایجاد نشود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.