مایکروسافت و تشویق دانشجویان به استفاده از آفیس ۳۶۵

۲۴م اسفند ، خبرگزاری‌ها- مایکروسافت برای تشویق دانشجویان به استفاده از نسخه آنلاین آفیس موسوم به آفیس ۳۶۵ دست به ابتکار جالبی زده است.

این شرکت به دانشجویان امکان می دهد تا به مدت شش ماه از خدمات یاد شده به رایگان استفاده کنند و همین طور ۲۰ گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات در سرویس اسکای درایو به دانشجویان هدیه می دهد.

تازه ترین نسخه از آفیس ۳۶۵ که برای رقابت با خدمات مشابه گوگل، آمازون و … راه اندازی شده در ماه ژانویه رونمایی شد و در آن زمان اعلام شد که هزینه استفاده از خدمات یاد شده برای دانشجویان ۸۰ دلار به ازای ۴ سال از طریق حداکثر دو وسیله خواهد بود.

همچین اعلام گردید که اگر کاربران بخواهند از خدمات یاد شده برای ۸ سال استفاده کنند باید ۱۶۰ دلار هزینه کنند. خدمات کلود SkyDrive بخشی از سرویس آفیس ۳۶۵ مایکروسافت محسوب می گردد که رابط کاربری آن با وسایل الکترونیک لمسی مانند گوشی ها و تبلت ها به خوبی سازگار می گردد.

همچنین دانشجویانی که باید طرح های خود را به طور مشترک و گروهی اجرا کنند نیز می توانند از مزایای این خدمات بهره بگیرند. این شرکت برای ترغیب دانشجویان تبلیغات گسترده ای را هم در مورد مزایای کاربرد آفیس ۳۶۵ به راه انداخته است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.