مایلی‌ کهن: مسئولان نمی‌خواهند تبانی از فوتبال جمع شود

۱۱اردیبهشت،

abdolvahed mirzazadeh-12-12.JPG

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با انتقاد از مسئولان فوتبال کشور سهل‌انگاری آنان را سبب گسترش تبانی در فوتبال ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد مایلی کهن که در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: اینکه گفته می‌شود تبانی در کدام بخش فوتبال ما وجود دارد اصلا حرف صحیحی نیست چرا که به طور قطع می‌گویم تبانی در همه جای فوتبال ایران و حتی راستش را بخواهید فراتر از فوتبال هم وجود دارد.

مایلی کهن در این لحظه متوجه حضور دوربین‌های تلویزیونی شد و گفت: البته من همه چیز را نمی‌توانم بگویم چرا که قابل انتشار یافتن نخواهد بود اما همین قدر به شما بگویم که تبانی در تمام سطوح فوتبال ایران و حتی جهان و به طور مثال در جام جهانی هم وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا ماجرای تبانی در فوتبال تا این اندازه به چشم آمده و سوژه رسانه‌ها شده گفت: همان طور که گفتم تبانی همه جا هست اما فوتبال تابلو دارد و به همین سبب بیشتر دیده می‌شود. اما این به آن معنی نیست که بقیه جاها کاملا پاک است.

سرمربی گهر دورود در پاسخ به این سوال که جلوی تبانی را چگونه می‌شود گرفت و چه نهادی موظف به انجام این کار است گفت: مطمئن باشید تبانی قابل پیشگیری است و راه حل آن هم بسیار سخت نیست. مسئولان فوتبال نمی‌خواهند که تبانی وجود نداشته باشد. سال پیش مدیر یک باشگاه علنا فریاد زد که تیم ما تبانی کرده است اما چه اتفاقی افتاد؟ همان تیم رفت و در آسیا شرکت کرد. این نشان می‌دهد که عزم راسخ برای جلوگیری از تبانی وجود ندارد. شما فکر می‌کنید با اینکه یک نفر بیاید بگوید فلان مربی به من زنگ زده حالم را پرسیده و فلان پیشنهاد را داده فدراسیون می‌آید و کاری می‌کند؟ دیگر مدرک واضح‌تر و علنی‌تر از اینکه فریاد زدند که تیم ما تبانی کرده و هیچ کاری صورت نگرفت. از این بالاتر چه می‌خواهید؟

سرمربی تیم گهر همچنین دربارهٔ مراسم خیریه‌ای که امروز در تمرین پرسپولیس توسط مسئولان این باشگاه ترتیب داده شده بود گفت: اقدام بسیار مثبتی است و سردار رویانیان به کمک دوستان‌شان کار بسیار ماندگاری انجام دادند. اما ادامه این حرکات نیاز به تامین بودجه و اعتبار دارد و باید اندیشیده شود که چه منابع مالی برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.