مایلی کهن: اگر شده روستا به روستا گدایی می کنم تا ورزشگاه دورود تکمیل شود!

۲۳فروردین۱۳،

سر مربی تیم گهر دورود گفت:اگر شده شهر به شهر و روستا به روستا گدایی میکنم تا ورزشگاه دورود تکمیل شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد مایلی کهن سر مربی تیم گهر دورود پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: امروز خوب بازی کردیم و در ابتدای بازی ۳ موقعیت گل داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز بسیار خوب بازی کردیم، همه دورودی ها بازی را تماشا کردند، به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

وی افزود: به لیگ یک سقوط کردیم، برای بازی جوانمردانه باید خوب بازی کنیم و ما نیز امروز خوب بودیم، باید در دورود مقابل آلومینیومی بازی کنیم که در معرض سقوط به لیگ یک است.

مایلی کهن در مورد صحبت های تاج در مورد اینکه گفته اگر تیم ملی برنامه هایش را بدهد سازمان لیگ هم برنامه می دهد گفت: اگر این ها در حد حرف نباشد خوب است، زمان عزیز محمدی هم همین حرف ها بود.

وی گفت: تقاضا کردیم بازی با حضور هواداران برگزار شودو عواید ناشی از آن در اختیار دورودی ها قرار بگیرد که متاسفانه این امر محقق نشد، می گویند کار فرهنگی کنیم، کار فرهنگی این بود نه اعزام ۸۰ نفر به عربستان! هرند گفتند با این مسئله موافقیم ولی باید نامه می زدند تا بازی با حضور هواداران برگزار شود اما گویا این مسئله آنها را تحت فشار قرار می داد.

سرمربی گهر دورود خاطر نشان کرد: اگر شده شهر به شهر و روستا به روستا گدایی میکنم تا ورزشگاه دورود تکمیل شود، من می خواهم از مردم نجیب این شهر حمایت کنید./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.