مایکروسافت با توانی بیش از پیش روی سرفیس کار می کند

مایکروسافت با وجود تقاضای همکاران کامپیوتر سازش، همچونAcer، به حجم  تیم طراحان نس آینده سرفیس افزود. Acer اخیرا از مایکروسافت خواسته بود تا در مورد استراتژی ساخت سرفیس تجدید نظر کند اما پست ها شغلی جدیدی که اخیرا به صفحه شغلی این کمپانی افزوده شده نشان می‌دهد، آنها دقیقا قصد دارند خلاف این خواسته گام بردارند. برخی از پست ها به طور ضمنی این مفهوم را می رساند که سرفیس حقیقتا تجلی دیدگاه اصلی مایکروسافت است.

در قسمتی از لیست این شغل ها نوشته شده: تمرکز تیم سرفیس روی ساخت دستگاهی است که به طور کامل بیان کننده چشم انداز اصلی ویندوز باشد.

و این هدف اصلی ساخت سرفیس است! اینطور نیست؟ مایکروسافت نیاز داشت، کامپیوتری از نسل آینده برای خودش تولید کند چرا که دیگر کمپانی های همکارش که تولید کننده سخت افزار بودند نمی توانستند این چشم انداز را به خوبی منعکس کنند.

عبارت دیگری که در این لیست شغلی تکرار شده ، عبارت است از: ما در حال ساخت نسل بعدی هستیم و سرفیس به شما نیاز دارد! شما باید نسل آینده سرفیس را متولد کنید.

همچنین اشاره نه چندان ظریفی هم درباره ساخت دستگاه های جدید شده بود: استخدام مسئول برای تحقیق و توسعه  مواد جدید … به منظور تضمین موفقیت عرضه محصولاتی که این مواد در آنها به کار خواهد رفت.

مایکروسافت هنوز هیچ توضیحی در این باره ارائه نکرده است.

ماندانا سجادی/Cnet

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.