مایکروسافت درحال کار برروی نسل جدید سرفیس، Surface 2, Pro 2 و Mini

ممتازنیوز:

مایکروسافت درحال کار برروی نسل جدید سرفیس، Surface 2, Pro 2 و Mini

شاید بتوان از تبلت های سرفیس مایکروسافت بعنوان یک محصول گران و شکست خورده نام برد، اما به نظر می رسد که شرکت مایکروسافت مصمم است تا نسخه دوم این محصولات خود را نیز با قدرت به بازار عرضه کند، تبلت هایی با نام Surface 2 که جانشین سرفیس RT می شود، Surface Pro 2 و Surface Mini.

تا به این لحظه اطلاعات کمی در مورد تبلت سرفیس ۲ Windows RT در دست است، اما  به نظر می رسد که Surface Pro 2 بسیار شبیه به نسخه فعلی باشد، البته تغییراتی در ظاهر آن داده شده است. Pro 2 دارای سیستم عامل ویندوز ۸.۱، پروسسور Intel Core i5 و دوبرابر رم نسبت به مدل فعلی یعنی رم ۸ گیگابایتی است. پردازنده جدید احتمالا بازدهی دستگاه و عمر باتری را افزایش خواهد داد (از ۵ ساعت به ۷ ساعت).

یکی دیگر از موضوعاتی که فعلا در حد شایعه است و در صورت صحت آن می تواند عمر باتری را افزایش دهد، در مورد کیبورد این تبلت می باشد که دارای باتری است،این کیبورد و کاور، Power Cover نامیده  می شود. البته نکته گیج کننده در مورد این کیبورد (و کاور) این است که معمولا اینگونه لوازم جانبی بسیار باریک هستند، پس این موضوع که مایکروسافت چگونه می خواهد باتری درون آن قرار دهد می تواند موضوعی جالب باشد. Power Cover می تواند سرفیس ۲ را به یک لپتاپ هیبریدی نیز تبدیل کند.

همچنین شایعاتی در مورد مدل ۷ اینچی سرفیس با نام Surface Mini هم بگوش می رسد. باید دید مایکروسافت با استفاده از تجربه نسل اول سرفیس چه محصولاتی را روانه بازار خواهد کرد.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.