مایکروسافت گوشی‌های قدیمی شما را می‌خرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مایکروسافت طرحی ارائه کرده که کاربر با تحویل دادن گوشی هوشمند یا رایانه لوحی قدیمی می‌تواند کارت هدیه ۲۵۰ دلاری از این شرکت دریافت کند و با این کارت محصولات مایکروسافت را به ارزش یادشده به صورت رایگان در اختیار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا،شرکت مایکروسافت هم اکنون دو گزینه مجزا ارایه می‌دهد تا از این طریق انگیزه کاربران برای واگذاری‌های گوشی‌های قدیمی و استفاده از گوشی‌های هوشمند ویندوزی را بیشتر کند.
 
نخستین گزینه ارایه شده توسط مایکروسافت به گونه‌ای است که کاربر با تحویل دادن گوشی هوشمند یا رایانه لوحی قدیمی می‌تواند کارت هدیه ۲۵۰ دلاری از این شرکت دریافت کند و با این کارت محصولات مایکروسافت را به ارزش یاد شده به صورت رایگان در اختیار بگیرد.
 
البته باید توجه داشت که این گزینه فعلا فقط در آمریکا، پورتو ریکو و کانادا اجرا شده است و هنوز مشخص نیست از چه زمانی دیگر کاربران هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
در بخش دیگر مایکروسافت توضیح داده است که کاربر باید گوشی‌هایی را به آن‌ها تحویل دهد که روی نمایشگر آن هیچ گونه خط و خشی وجود نداشته باشد، از قبل دچار آب‌خوردگی نشده باشد و هنگام تحویل باید شارژر اصلی و دیگر لوازم جانبی آن ارایه شود.
 
این دستگاه همچنین باید فاقد هرگونه رمز عبور باشد و مایکروسافت باید از صحت آن مطلع شود که دستگاه یک گوشی سرقتی یا مفقود شده محسوب نمی‌شود.
 
در این طرح مبلغی که کاربر به ازای تحویل گوشی هوشمند خود از مایکروسافت دریافت می‌کند بستگی به گوشی دارد که این مبلغ را کارمندان شرکت مایکروسافت در فروشگاه‌های این کشور تعیین می‌کنند. این طرح تا تاریخ ۲ مارس ادامه پیدا می‌کند.
 
طرح دیگر مایکروسافت که فعلا در کشور آمریکا به اجرا درآمده است مربوط به دو گوشی هوشمند Lumia 521 و ۵۲۱ نوکیا می‌شود که اگر کاربر به هنگام خرید این دو محصول به مدت ۱۲ ماه عضو سرویس Xbox Music شود، ۹۹ دلار را برای خرید گوشی‌ها می‌پردازد.
 
لازم به ذکر است که سرویس Xbox Music به تنهایی ۹۹ دلار قیمت دارد و دو گوشی هوشمند Lumia 520 و ۵۲۱ به‌ترتیب با قیمت‌های ۶۰ و ۷۰ دلار در فروشگاه‌های مایکروسافت فروخته می‌شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.