مایکروسافت iPadهای کارکرده را می‌خرد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که برای دوره زمانی محدود آن دسته از کاربرانی که رایانه لوحی iPad قدیمی دارند، می‌توانند با تحویل دادن این محصول به یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت، کارت هدیه ۲۰۰ دلاری دریافت کنند و در مقابل با این کارت یکی از مدل‌های رایانه لوحی Surface RT، Surface Pro یا دیگر محصولات شرکت مایکروسافت را بخرند.
 
 
این طرح تا تاریخ ۲۷ اکتبر اجرا می‌شود و مایکروسافت از این طریق می‌کوشد مشتریان iPad اپل را به سمت خود جذب کند و آن‌ها را تشویق کند یکی از محصولات مایکروسافت را مورد استفاده قرار دهند.
 
این طور که در پایگاه اینترنتی مایکروسافت توضیح داده شده است، این شرکت قصد خرید رایانه‌های لوحی استفاده شده iPad 2 و همچنین نسل سوم و چهارم iPad را دارد و اعلام کرده است که برای هر یک از این محصولات حداقل ۲۰۰ دلار می‌پردازد.
 
این طرح برای آن دسته از کاربرانی اجرا می‌شود که قصد دارند رایانه لوحی خود را به یکی از انواع رایانه لوحی تولید شده در شرکت مایکروسافت ارتقا دهند. در این طرح کاربران با در اختیار گرفتن کارت هدیه ۲۰۰ دلاری از فروشگاه‌های مایکروسافت می توانند محصول مورد نظر خود را در اختیار بگیرند.
 
شرکت مایکروسافت از مدتی قبل رایانه لوحی خود را ۱۰۰ دلار ارزان کرد. بر این اساس هم‌اکنون مدل ۳۲ گیگابایتی تبلت Surface Pro به قیمت ۶۹۹ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن به قیمت ۷۹۹ دلار فروخته می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.