مایکل جردن مالک لوکس ترین خودرو دنیا+تصاویر

این خبر امروز دوشنبه ۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

مایکل جردن مالک لوکس ترین خودرو دنیا+تصاویر

مایکل جردن غول و ستاره بسکتبال است که دیگر هر کسی او را می‌شناسد. پرتاب‌های از راه دور او که یک‌راست در حلقه می‌افتد هیجان را در خون تزریق می‌کند. هر چقدر پرتاب‌های او در زمین بسکتبال بسیارزیبا و دیدنی‌است iبه همان اندازه هم خودروی شخصی‌اش چشم‌ها را iبه خود خیره می‌کند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا البته باید گفت بسیار از ستاره‌های دنیا می باشند که مالک چندین خودرو لوکس می باشند اما جردن گویا همه سرمایه خود را یک‌کاسه نموده و تنها یک خودرو خریده! خودروی که iبه اندازه ۳ خودروی لوکس دیگر ستاره‌ها می‌ارزد.
مایکل جردن مالک خودرویی‌است که شاید کم‌تر کسی در جهان توان خرید آنرا داشته باشد. مرسدس بنز SLR که با همکاری مک‌لارن ساخته شده‌است یکی از خاص‌ترین خودروهای کمپانی بنز و حتی دنیاست.
این خودرو iبه صورت عمده تولید نمی‌شود و فقط با سفارش پیشی مراحل ساخت آن کلید زده می‌شود. قیمت همه شده این خودرو از ۴۸۰ تا ۵۰۰ هزار دلار متغییر است. اگر با دلار ۱۲۲۶ تومانی هم حساب کنیم قیمت این خودرو iبه ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
البته باید iبه یک نکته توجه داشت. در ایران قیمت بعضی مدل‌های پورشه هم ۶۰۰ میلیون تومان است اما پورشه کجا و خودرو مایکل جردن کجا!
نکته اینجاست که قیمت پورشه در ایران iبه خاطر تعرفه‌های ۹۰ درصدی واردات خودرو سر iبه فلک گذاشته است ولی در حقیقت قیمت این خودرو iبه گرد پای بنز SLR مک‌لارن هم نمی‌رسد. بنابراین مایکل جردن بی هیچ حرفی مالک لوکس‌ترین خودروی دنیاست.
این خودرو از نظر مشخصات فنی هم بسیار خاص است. موتور این خودرو از نوع کربنی‌است که تکنولوژیک‌ترین موتور خودرو iبه حساب می‌آید. جردن حدود دو سال پیش سفارش این خودرو را داد و در یک چشم iبه هم زدن توانست بار دیگر iبه صدر خبرها رسانه‌ها صعود کند.
درهای این خودرو iبه صورت گوش‌خرگوشی باز و بسته می‌شود و می‌تواند در مدت وقت کمتر از ۳ ثانیه از سرعت صفر iبه ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
اگر iبه ظاهر و ساختار این خودرو نگاه کنیم متوجه می‌شویم که کمپانی دقیقا متوجه سرعتی بودن این خودرو شده‌است. زیرا طراحی این خودرو iبه طوری‌است که در سرعت‌های بالا از چپ شدن یا گیج‌زدن فرمان جلوگیری می‌کند.
در عکس‌های زیر می‌توانید یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای دنیا را ببینید.

دوشنبه ۸ آبان   ۲:۱۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.