مایکل داگلاس به صندلی ریاست جمهوری در کاخ سفید آمریکا تکیه می زند

به گزارش سینمانگار، به نقل از هالیوود ریپورتر، “مایکل داگلاس” آماده می شود تا به عنوان چهلمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا قسم بخورد.

این بازیگر و فعال ستاد انتخاباتی دمکراتها، در حال مذاکره برای ایفای نقش رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا “رانولد ریگان” می باشد.

این پروژه قرار است توسط کارگردان انگلیسی “مایک نیوِل” (کارگردان فیلم هری پاتر و جام آتش) کارگردانی شود.البته قبلا چشمها به “ریدلی اسکات” برای کارگردانی دوخته شده بود که این امر میسر واقع نشد.

«Reykjavik» سال ۱۹۸۶ را به تصویر می شد، وقتی “ریگان” و “میخائیل گورباچف” رهبر اتحاد جماهیر شوروی با یکدیگر ملاقات می کنند تا در مورد فاجعه هسته ای چرنوبیل به مذاکره بپردازند. حال تولید کنندگان به دنبال بازیگر ی هستند که نقش “گورباچف” را به او بسپارند.

این فیلم با بودجه ۱۰ میلیون دلاری توسط  Participant Mediaساخته خواهد شد. فیلمبرداری این پروژه قرار است در ماه مارچ در آلمان آغاز شود.

گفته می شود که فیلمنامه این فیلم را “کوین هود” فیلمنامه نویس فیلم «Becoming Jane» نوشته است.

به گزارش سینمانگار، از جدیدترین کارهای “نیوِل” فیلم «آرزوهای بزرگ» برگرفته از کتاب “چارلز دیکنز” را میتوان نام برد که قرار است ماه آینده در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآید. 

 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.