مایکل کیتن به گروه بازیگران «روبوکاپ» اضافه شد

به گزارش خبرآنلاین، مایکل کیتن در این فیلم که بازسازی یکی از فیلم‌های جریان‌ساز دهه ۱۹۸۰ است، نقشی را بازی می‌کند که پیش از این قرار بود هیو لوری به عهده داشته باشد، اما لوری هفته پیش از پروژه خارج شد.
 

کیتن نقش رئیس اهریمنی و بسیار ثروتمند شرکت «آمنیکورپ» را که سازنده روبوکاپ است، بازی می‌کند.
 

«روپوکاپ» را ژوزه پاجیلیا فیلمساز برزیلی که برای فیلم‌ «یگان ویژه» شهرت دارد، کارگردانی می‌کند. پیش از این حضور جوئل کینامن، گری اولدمن و ساموئل ال. جکسن در این فیلم قطعی شده است.
 

پاجیلیا در بیانیه‌ای گفت: «مایکل کیتن آخرین کسی است که به گروه بازیگران شگفت‌انگیز فیلم ما اضافه شده است. هیجان‌انگیز است که همه چیز کنار هم قرار گرفته تا «روبوکاپ» در قالب یک نگاه جدید و نوآورانه به زندگی بازگردد. ما یک فیلمنامه فوق‌العاده و بازیگران فوق‌العاده داریم و بی‌صبرانه منتظرم الکس مورفی به خیابان‌ها بازگردد.»
 

خبر بازسازی فیلم «روبوکاپ» ابتدا سال ۲۰۰۸ منتشر شد. آن زمان قرار بود دارن آرونوفسکی این فیلم را برای استودیو مترو گلدوین مه‌یر کارگردانی کند. او حتی قرارداد هم بست و قرار بود فیلم برای سال ۲۰۱۰ آماده نمایش شود، اما استودیو همزمان با بحران مالی جهانی قید ساخت این پروژه را زد.
 

اولین «روبوکاپ» سال ۱۹۸۷ به کارگردانی پل ورهوفن و با بازی پیتر ولر، نانسی آلن و رانی کاکس ساخته شد. داستان فیلم در آینده نه چندان دور در شهر دیترویت اتفاق می‌افتد که پر از جنایتکاران و قاتلان پلیس‌ها شده و رئیسان شرکت «آمنیکورپ» چاره را در ساختن روبات‌های پلیس‌ یا روبوکاپ‌ها و به خدمت گرفتن ۲۴ ساعته آن‌ها می‌دانند.

اولین آزمایش از این سری پلیس‌ها با شکست همراه می‌شود. وقتی الکس مورفی یکی از ماموران پلیس به دست گروهی از جنایتکاران به شدت مجروح می‌شود، او را در قالب یک روبوکاپ به سر کار بازمی‌گردانند و… پروژه ۱۳ میلیون دلاری «روبوکاپ» با استقبال بیشتر منتقدان روبرو شد و در خود آمریکا حدود ۵۴ میلیون فروخت.

این فیلم دو دنباله سینمایی «پلیس آهنی ۲» (اروین کرشنر،۱۹۹۰) و «پلیس آهنی ۳» (فرد دکر، ۱۹۹۳)، یک مجموعه تلویزیونی و همچنین یک مجموعه انیمیشن به دنبال داشت.

کیتن که متولد سال ۱۹۵۱ در پنسیلوانیا است، آخرین بار سال ۲۰۱۰ فیلم «آدم‌های دیگر» را روی پرده سینما داشت و در فیلم انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۳» بجای شخصیت کن صحبت کرد.
 

«بیتل‌جویس»، «بتمن»، «بتمن بازمی‌گردد»، «روزنامه»، «تکثیر»، «جکی براون»، «اقدامات ناگزیر» و «خارج از دید» از دیگر فیلم‌های کیتن است.
 

هالیوود ریپورتر / ۲۹ اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.