ما از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم

عوامل فیلم سینمایی “ملکه” از نقدهای منصفانه و قانع کننده به شرط یک طرفه نبودن استقبال می کنند.

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در فیلم سینمایی “ملکه” به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: بازی در فیلم “ملکه” را به خاطر نگاه خاص این اثر به دفاع مقدس و جذابیت فیلمنامه پذیرفتم زیرا زاویه نگاه آن به مقوله دفاع مقدس، متفاوت از آثار دیگر در این زمینه بوده است.
وی در ادامه بیان کرد: در فیلم “ملکه” ایفاگر نقش سیاوش هستم که در این اثر یک شخصیت واقعی دارد و در حال حاضر هم در قید حیات است.
کی مرام در خصوص نقش خود در فیلم ملکه اظهار داشت: نگاه من نسبت به نقش سیاوش تا قبل از صحبت با شخصیت واقعی خیلی خاص بود و من با این نقش زندگی کردم و از پیشنهادهای کارگردان نیز بهره بردم.
وی افزود: نقش هایی که در ژانر دفاع مقدس ایفاگر آن بودم هر کدام از آنها نگاه خاصی نسبت به جنگ داشتند.
این بازیگر در خصوص استقبال مخاطبان از فیلم ملکه تصریح کرد: استقبال از فیلم سینمایی ملکه بستگی به زمان اکران و تبلیغات دارد و میزان استقبال مردم از این فیلم مشخص نیست.
وی بیان کرد: ملکه به مدت ده روز در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اکران خواهد شد و کل عواید فیلم را به زلزله زدگان تعلق می گیرد.
وی ادامه دارد: عوامل فیلم مبلکه با همراهی باشگاه تراکتورسازی تبریز میزبان تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران در آذربایجان شرقی هستند و همچنین در تبریز فیلم ملکه در دو سالن اکران خواهد شد.
کی مرام عنوان کرد: امیدوارم ملکه در حد شایستگی اش دیده شود بعضی از دوستان مدت زمان کوتاهی از فیلم را تماشا کرده و نقدهای شدیدی را در خصوص این فیلم ارائه دادند.
وی در ادامه اظهار داشت: ما از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم به شرطی که نقد یک طرفه نبوده و دلیل قانع کننده ای داشته باشد.
کی مرام خاطرنشان کرد: نظر و انتقاد درباره فیلم باید بر اساس محتوا نباشد و حداقل به جنگدیده و یا معلومات خاصی داشته باشیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.