ما اسیر سونامی نقل و انتقالات شدیم

۲۶خردادماه،

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرینات تیم در بروجرد طبق برنامه انجام می گردد، همچنین بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته یک بازی تدارکاتی با شهرداری بروجرد یکشنبه صبح برگزار می کنیم.

محمدحسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما یکشنبه اردویمان در بروجرد به پایان می رسد و ساعت ۲ بعد از ظهر به اهواز بر می گردیم. بعد از چند روز استراحت روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه در سرعین اردبیل اردو می زنیم.

ابن قاسم در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات گفت: ما تا الان مهدی بدرلو و حسن جعفری را جذب کردیم . همچنین در حال مذاکره با دو بازیکن برزیلی هستیم تا آنها را هم به خدمت بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: وی در خصوص وضعیت آرش افشین گفت: افشین بازیکن آزاد است و می تواند با هر تیمی که تمایل دارد قرارداد ببندد. البته ما قصد داشتیم که قرارداد وی را تمدید کنیم اما خودش موافقت نکرد .

ابن قاسم در خصوص وضعیت نقل و انتقالات گفت: تیم ما پول بسیاری ندارد تا با بازیکنان قراردادهای میلیاردی ببندد. در فصل نقل و انتقالات یک سونامی اتفاق افتاد که بیشتر باشگاه ها درگیر آن شدند اما ما اسیرش نشدیم.

وی بیان داشت: به نظرم بعضی از تیمهای لیگ برتر در فصل نقل و انتقالات بمب نترکاندند بلکه ترقه منفجر کردند ./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.