«ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» با گروهی جوان اجرا می‌شود

مسعود موسوی عنوان کرد:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان تئاتر ازآغاز اجرای نمایش «ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» در روز ۲۵ مهر خبرداد وگفت: این نمایش توسط گروه دانشجویی پژواک اجرا می شود.

مسعود موسوی کارگردان نمایش «ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: نمایش «ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» روز ۲۵ مهرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان با همراهی گروه دانشجویی پژواک به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: موضوع «ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم» برگرفته از نمایشنامه «تدبیر» اثربرتولت برشت است، برشت در سالهای پایانی عمر خود در رابطه با این نمایش گفته بود که به دلیل محتوا و شیوه اجرایی کسی آن را اجرا نکند.

موسوی تصریح کرد: این نمایشنامه جزء نمایشنامه های آموزشی برشت محسوب می شود، ما سعی کردیم که در اجرای خود این جنبه از نمایشنامه برشت را پیاده کنیم.

این کارگردان عنوان کرد: داستان این نمایش مربوط به یک گروه جوان است که برای تبلیغات حزبی به یک کشور دیگر اعزام می شوند که در آنجا برایشان مشکلاتی به وجود می آید و در نهایت نیز مأموریت آنها با شکست مواجه می شود.

موسوی ضمن بیان این مطلب که کلیه عوامل این نمایش از دانشجویان هستند، افزود: من اعتقاد دارم همه افرادی که وارد دنیای حرفه ای تئاتر شده اند وظیفه دارند که به وارد شدن و کسب تجربه قشر جوان برای ورود به این دنیای حرفه ای ودر نتیجه بقای تئاتر کشور کمک کنند، بر همین اساس من در کنار کار با گروه های حرفه ای تئاتر به کار با گروه های جوان نیز می پردازم.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۳۸۲


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.