مبارزه با جانوران موذی در محله های منطقه ۱۹

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۰۱:۲۸:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹ گفت: طعمه گذاری و سم پاشی برای مبارزه با جانوران موذی همزمان با فرا رسیدن فصل گرما با قوت بیشتری انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد علی نصر با اعلام این خبر افزود: در همین راستا ۵ هزار و ۶۲۸ مورد شناسایی و طعمه گذاری لانه موش صورت گرفته و ۲۰۶ مورد لاشه  جمع آوری شده است.
وی به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: طعمه گذاری ها در حاشیه بزرگراه تندگویان و پروژه های ساختمانی درحال احداث و نیمه کاره منطقه، خیابانهای پوریای ولی، نور و برادران شهید شکری، ورزشگاه شقایق و محله اسماعیل آباد انجام شده است. این درحالی است که فعالیتهای منظم شناسایی، طعمه گذاری و پاکسازی محدوده به صورت روزانه اجرا می شود. 
معاون شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به فعالیت های شهرداری منطقه برای سالم سازی محیط شهری افزود: با توجه به مشکلات عدیده ای که جانوران موذی بویژه موشها در سلامت شهروندان ایجاد می کنند و نیز اثرات آنها در ایجاد و انتقال عوامل بیماری زا بخصوص در فصل گرما افزایش فعالیتهای مقابله با جانوران موذی ضرورت دارد.
مهندس  نصر در  ادامه گفت : در این راستا شهرداری منطقه  به شناسایی مکانهای تجمع و جلوگیری از تکثیر آنها، نکات لازم درخصوص رعایت بهداشت محیط و روشهای مبارزه با این جانوران پرداخته است ولی ضرورت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان به منظور روند کاهش تعداد این جانوران موذی در شهر تهران اجتناب ناپذیر است.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۳۲۸۴۱۴۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.