مبین وان برای همراه اولیها شبکه اجتماعی ایجاد کرد

۱۲ تیرماه ۱۳،

شرکت مبین وان با هدف گردآوری خانواده همراه اول در یک جامعه مجازی امن مبتنی بر ارزش ها و اصول فرهنگی جامعه ایرانی ، سامانه باشگاه مشتریان را ، راه انداری کرد . 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس جند ، مدیر عامل شرکت مبین وان با بیان این مطلب افزود : این سامانه با تعامل سازنده و مبتنی بر اعتماد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و یک رابطه برنده – برنده با آنان داشته است . 
 
وی با اشاره به اینکه ، به آن دسته از کاربرانی که در باشگاه مشتریان مشارکت فعال داشته ، جوایزی به قید قرعه داده می گردد ؛ افزود : کاربران می توانند با نشانی www.talk.mobin-one.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند .
 
مدیر عامل شرکت مبین وان ، با تاکید بر اینکه آمارها نشان می دهد یک پنجم مشترکان همراه اول، حداقل یک بار از خدمات مبین وان استفاده کرده اند ؛ گفت : تاکنون این شرکت اقدام به طراحی و اجرای مسابقات و بازی های خلاقانه و گسترده ای درحوزه خدمات ارزش افزوده کرده است که این مسابقه ها و بازی های پیامکی طرفداران بسیاری را داشته است که از مهمترین آنها می توان به مسابقه ی خلیج فارس اشاره کرد.
 
وی در همین رابطه با تاکید بر اینکه، این شرکت تنها عرضه کننده خدمات ارزش افزوده در حوزه تلفن ثابت است افزود : خدمات ارزش افزوده شرکت مبین وان بر روی بستر تلفن ثابت به صورت سراسر بوده و با همکاری شرکت ارتباطات ثابت ایران ، امکان دسترسی آن در تمامی نقاط کشور به صورت یکسان فراهم شده است .
 
مهندس جند ، به روز رسانی خدمات هشت ستاره ، فراهم کردن فرصت آموزش برابر برای تمام اقشار مختلف جامعه ، مسابقات تعاملی را از دیگر خدمات قابل ارایه در این شرکت دانست و گفت : بر اساس تفاهم نامه ای که بین شرکت مبین ون کیش وبرکت تل در حوزه بهداشت و سلامت ، منعقد شده است ، موضوعات مختلف و کاربردی در زمینه سلامت ، تحت پوشش قرار می گیرد .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. سامان:

    بر ای دریافت جایزه مرا راهنمایی کنید

  2. طیبه امیری:

    باسلام .درنظرسمنجی برنده بسته آموزشی شده ام اماتاکنون خبری نشده است. لطفا اطلاع رسانی نمایید.۰۹۱۵۴۹۲۹۱۸۱

  3. 091958..428:

    من تو برنامه خیابان ایران برنده شدم هرچی تو سایت مبین وان میرم جوابی ندیدم لطفا راهنمایی کنید

  4. محمد:

    مشترک مبین وان پیامک بورس وتجارت هستم اوایل ۶ قطعه از یک خودرو ۲۰۶ برام اومد تا منو ترغیب کنه ادامه بدم جالبه که دیگه هر چی پیام اومد خبری از مابقی قطعات نبود خداییش خیلی کارتون ناجچوانکمردانه هست اگه راست میگین اسامی کسانی که برنده شدن رو بزنید تا بفهمییم کلاهبردلری نیست

  5. الی:

    من تو برنامه خیابان ایران برنده شدم اما هر چی به سایت مبین وان مراجعه می کنم سایتش جواب نمیده در حالیکه از همراه اول پیام میاد باید به کجا مراجعه کرد .

  6. حسین شیر زاد:

    با سلام و وقت بخیر در مسابقه نظرسنجی شرکت کردیم و اسم ما در قرعه کشی جز برندگان اعلام شده با شماره همراه ۰۹۱۲۶۰۴۱۸۳۶ بنده حقیر چگونه بتوانم جوایز خود را دریافت کنم . خواهشا راهنمائی فرمایید ٪

  7. خسروخاکسار:

    سلام یکی ازمشترک مبین وان میباشم درحدود یکسال که درمسابقه تان شرکت کردم وتا الان هیچ برنده هم نشده ام خیلی منتظرشدم دیشب برنامه خیابان ایران اصلا نام که برنده بشم درنیامده است من یک معلولی جسمی شدیدهستم به امید برنده شدن انتظار کشیدم.
    آیا من برنده من برنده میکنید.۰۹۱۷۵۳۳۰۱۹۸شماره ام این است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.