مترجم گوگل روزانه چند کاربر دارد

۲۳خردادماه،

گوگل اعلام کرده است تعداد کاربران خدمات ترجمه این شرکت که به گوگل ترنسلیت (Google Translate) معروف است، روزانه ۲۰۰ میلیون کاربر دارد.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب پایگاه اینترنتی midsizeinsider، شرکت گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاری خود که به I/O معروف است، اعلام کرده است بیش از ۹۲ درصد از کل کاربرد گوگل ترنسلیت در خارج از آمریکا صورت می‌‏ گیرد.

بر اساس این گزارش، کسب و کارهای متوسطی که در بازارهای بین‌المللی فعالیت می‌‌کنند، از استفاده از گوگل ترنسلیت گریزی ندارند و ناچارند مهارت‏‌های خود در استفاده از این خدمات را ارتقا دهند. از این رو گوگل نیز تلاش می‌‏‌کند با ارتقا عملکرد خدمات ترجمه‏‌ای خود استفاده از آن را برای این کسب و کار‌ها آسان کند.

خدمات گوگل ترنسلیت که در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، در حال حاضر از ۷۱ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌‏‌کند و گوگل نیز پیوسته قابلیت‏‌های تازهی به آن می‌‌افزاید.

ترجمه لغات و متون از روی تصاویر و یا تبدیل متون ترجمه شده به فایل صوتی از جمله تازه‌ترین قابلیت‏‌هایی است که گوگل به این خدمات افزوده است.

 گوگل همچنین تلاش می‌‏ کند قابلیت‏‌هایی مثل ترجمه مکالمات به صورت زنده و چند زبانی را نیز به این خدمات بیفزاید.

چنین قابلیتی در صورت عملی شدن به ایجاد انقلابی در رویه‏‌های تجاری می‌‌انجامد و سبب می‌‌شود متصدیان فروش کسب و کار‌ها بدون هرگونه محدودیت زبانی با مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.