«متروپل» فضای عجیبی داشت/ فرهادی در دوبله هم بازیگر را راحت نمی‌گذارد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سحر دولتشاهی و همکاری با فرهادی، کیمیایی و رحمانیان/

سحر دولتشاهی با ابراز خرسندی از دوبله یکی از شخصیت‌های فیلم ˝گذشته˝ بازی در فیلم ˝متروپل˝ به کارگردانی مسعود کیمیایی را تجربه‌ای عجیب دانست.

به گزارش هنرآنلاین؛ دولتشاهی دربارهٔ فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: بازی در فیلم “متروپل” به کارگردانی مسعود کیمیایی را تازه تمام کرده‌ام. این اولین همکاری من با آقای کیمیایی بود. تجربه لذت‌بخش و متفاوتی بود. امیدوارم “متروپل” فیلم موفق و خوبی شود. با ساعد سهیلی، مهناز افشار و پولاد کیمیایی در این فیلم همبازی بودم. فیلم، فضای عجیبی داشت. قصه سینماهایی که دیگر وجود ندارند ما را به شدت درگیر فیلم کرد.

وی افزود: یک هفته است که دوبله فیلم “گذشته” به کارگردانی اصغر فرهادی را تمام کرده‌ام. آقای فرهادی با من تماس گرفتند و گفتند جنس صدایم را در فیلم “چهارشنبه سوری” به یاد دارند و مناسب برای دوبله این فیلم می‌دانند.

خیلی برای دوبله تمرین کردیم و کار سختی بود. فرهادی با همان حساسیتی که برای بازیگری به خرج می‌دهد با همان دقت دوبله فیلمش را انجام داد.

بازیگر “میم مثل مادر” اضافه کرد: کار کردن با فرهادی که نهایت دقت و حساسیت را در کار دارد نعمت است. در ابتدا چند شخصیت را برای دوبله تست کردم که در نهایت به لوسی رسیدیم. امیدوارم باورپذیر بوده باشد و مخاطب سحر دولتشاهی را در دوبله بپذیرد.

وی در ادامه افزود: قرار است در نمایشی به کارگردانی محمد رحمانیان که به تازگی از کانادا برگشته‌ بازی کنم. تمرین این نمایش از فردا سوم شهریورماه آغاز می‌شود. رحمانیان از اساتید من در دانشگاه بودند و خوشحالم که همکاری دوباره با ایشان را تجربه می‌کنم.

سحر دولتشاهی در فیلم‌های سینمایی “آسمان زرد کم‌عمق”، “وقتی همه خوابیم”، “طلا و مس” و … بازی کرده است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.