متقاضیان دریافت ADSL و ریز مکالمات بخوانند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از فاوا نیوز در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

علاقه‌مندان برای درخواست ADSL و ریزمکالمات تلفن باید ابتدا در پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران عضو شوند.

فاوانیوز: علاقه‌مندان برای درخواست ADSL و ریزمکالمات تلفن باید ابتدا در پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران عضو شوند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز به نقل از ایسنا، مشترکان جهت به عضویت درآمدن در پایگاه اینترنتی مخابرات استان تهران ابتدا باید به بخش فرم ثبت‌نام کاربر تازه وارد شوند و مشخصات و تلفن خود را وارد نموده و از سیستم یک شناسه کاربری و یک رمز عبور دریافت نمایند. شناسه کاربری برای مشترکین حقیقی همان کد ملی است؛ پس از آن مشترک باید به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه نموده و به همراه کارت ملی خود در آن جا شناسایی و به عنوان کاربر، فعال شود.

طاهره تقوی محرم‌لی – مسوول پایگاه اینترنتی خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات ایسنا در این باره گفت: امکان آپلود نمودن مجوز پهنای باند ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ( دانشجویان، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و…) در پایگاه اینترنتی مخابرات استان تهران قرار داده شده و اعضای خدمات الکترونیکی به حضور برای دایری اینترنت پرسرعت در مرکز نیاز ندارند و نام کاربری و کلمه عبور درخواست‌کننده از طریق اینترنت به متقاضیان ارائه می‌شود.

 وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران از چهار سال پیش راه‌اندازی شده است گفت: این خدمات شامل خدماتی است که در مراکز به‌صورت حضوری به مشترک ارایه می‌شود و اگر مشترک به عضویت پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات استان تهران دربیاید، می‌تواند از طریق اینترنت خدمت خود را دریافت کند. مسوول پایگاه اینترنتی خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران گفت: خدمات تازهی که از سال گذشته به خدمات ما اضافه شده، صدور قبض المثنی، صدور ریزمکالمه تلفن ثابت، صدور ریزمکالمه شبکه هوشمند، درخواست دایری و قطع ADSL و فروش کارت‌های IN است. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب پایگاه اینترنتی مخابرات استان تهران با آدرس www.tct.ir از این خدمات بهره بگیرند.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.