متقاضیان مسکن مهر نگران واگذاری‌ها نباشند؛ افزایش قیمت پذیرفتنی نیست

آخوندی:

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر از بابت تکمیل و واگذاری مسکن های باقیمانده نگران نباشند گفت:هیچ توجیهی از پیمانکاران مسکن مهر برای بالا رفتن قیمت مسکن مهر پذیرفتنی نیست.

فارس نوشت: عباس آخوندی در پاسخ به این سوال که مردم نگران این می باشند که مبادا دولت اقدامی جدی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نکند،افزود : دولت به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است پایپند است و هر پروژه ای که آغاز شده است حتی اگر درصد پیشرفت آن نیز ناچیز باشد، دولت تا آخر با همان سبک و سیاق قبل عمل خواهد کرد و کوچکترین تغییری به آن نخواهد داد.

وی ادامه داد: مفهوم آن این است که فردی که برای مسکن مهر ثبت نام کرده و در هر مرحله ای از کار که هست مسکن مهر خود را تحویل خواهد گرفت.

آخوندی خاطر نشان کرد: البته باید اذعان شود که ثبت نام در مسکن مهر به تنهایی ملاک این نیست که اشخاص صاحب مسکن می شوند بلکه این موضوع شامل اشخاصی است که دعوت شده و آورده خود را واریز کرده‌اند پس این اشخاص بدانند که مسکن مورد نظر آنها تحویل داده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید این موضوع را متذکر شوم که بعضی گمان می‌کنند که ثبت‌نام و پرکردن فرم به منزله این است که متقاضی مسکن مهر می باشند اما اینطور نیست.

وی گفت: مردم و متقاضیان مسکن مهر نگران تحویل و تکمیل مابقی واحدهای مسکونی نباشند و بدانند که واحدهای آن تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است چه مربوط به اشخاص به عنوان خریدار و چه مربوط به پیمانکاران پایبند هستیم.

*بدقولی از پیمانکاران پذیرفتنی نیست

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر پیمانکار مسکن مهر امروز بخواهد منصرف شود و بدقولی کند که حال چون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرده است می‌خواهم اعداد و ارقام را بالا ببرم آن هم پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: در جلسه و بازدیدی که از پردیس داشتیم به نماینده انبوه سازان نیز گفتیم که همه باید پایبند به تعهد خود باشند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بی خانمان:

    ازبس دروغ شنیدم خسته شدم .شش سال انتظار و بلاتکلیفی بس نیست؟آقای وزیر از این همه وعده های پوچ به تنگ آمدم. تورو خدا بس کن دیگه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.