متهمان تصاویر بازیگران ایرانی را به خاطر ۱۲۰ هزار تومان با تصاویر مستهجن مونتاژ می کردند!

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری گردانندگان سایت «فساد در سینمای ایران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان با بیان اینکه ماموران فتا برای ارتقای ضریب امنیت در فضای مجازی اقدام به رصد اینترنتی سایت‌ها کردند، گفت: کارآگاهان در رصد اینترنتی به سایت با عنوان « فساد در سینمای ایران» روبرو شدند که کارآگاهان پلیس فتا در بررسی این سایت دریافتند که گردانندگان این سایت اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی بازیگران ایرانی می‌کنند که با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌ها آدرس گرداننده این سایت در ساوجبلاغ شناسایی شد، گفت: کارآگاهان در قراری صوری با گرداننده این سایت، وی را دستگیر کردند.

کاکوان افزود: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی وارد مخفی‌گاه این فرد شدند که در بررسی کیس این فرد مشخص شد که او تصویر بازیگران داخلی را با تصاویر مستهجن خارجی ترکیب کرده و در سایت خود تحت عنوان «فساد در سینمای ایران» بارگذاری می‌کرده است.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی ضمن قبول بزه انتسابی همدست دیگر خود را نیز معرفی کرد و گفت: همدست دیگر او نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و آنان در اعترافات خود عنوان کردند که هر کدام مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از فردی ناشناس دریافت می‌کردند تا نسبت به این عمل اقدام کنند.

کاکوان با بیان اینکه ماموران در تحقیقات دریافتند که فردی که به متهمان پول می‌داده تا آنان این سایت را اداره کنند با نام جعلی اقدام به باز کردن حساب کرده است و تحقیقات برای دستگیری این فرد ادامه دارد.
۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.