متهم به قتل: با یک قطعه سنگ ضربه‌ای به سر مهمان زدم و جسدش را در کانال آب انداختم

مردی که در پی اختلاف مالی، یکی از اقوامش را کشته و جسدش را در کانال آب انداخته بود، از سوی کارآگاهان جنایی اداره آگاهی قزوین دستگیر شد.
اوایل اردیبهشت یکی از اهالی روستای شریف‌آباد قزوین از خانه‌شان بیرون رفت و دیگر بازنگشت. در پی غیبت طولانی این مرد، خانواده‌اش به جستجوی او پرداختند، اما او را پیدا نکرده و با حضور در پلیس آگاهی، گم شدن وی را خبر دادند. با تشکیل پرونده قضایی در این باره، تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران در تحقیق از خانواده مرد گمشده متوجه شدند، او با یکی از اقوامش اختلاف مالی داشته و احتمال می‌دهند این فرد در گم شدن مرد خانواده نقش داشته باشد.

ردپای یک آشنا در گم‌شدن یک مرد

با اطلاعات به دست آمده، آشنای خانوادگی به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد مرد مظنون چند روزی است به خانه‌اش مراجعه نکرده و کسی از وی خبری ندارد. به این ترتیب جستجو برای یافتن متهم تحت تعقیب آغاز شد تا این که ماموران ۲ روز پیش مخفیگاه وی را در یکی از محله‌های شهر شناسایی و او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی مقدماتی، داشتن اختلاف با مقتول را پذیرفت، اما ادعا کرد از گم شدن او بی‌اطلاع است.

مرد گمشده، مرده بود

در حالی که متهم اظهارات متناقضی مطرح می‌کرد، روز گذشته راز قتل مرد گمشده را فاش کرد و گفت: با مقتول اختلاف مالی داشتم و چند بار از او خواسته بودم به این اختلاف‌ها پایان دهد، اما او به حرف هایم توجه نمی‌کرد تا این که تصمیم به قتل وی گرفتم. شب حادثه در غیاب اعضای خانواده‌ام، مقتول را که یکی از اقوامم بود، به خانه‌مان دعوت کردم. در حال بحث و گفت‌و‌گو درباره اختلاف مالی‌مان بودیم که دعوایمان شد و مشاجره‌مان بالا گرفت. در همین موقع عصبانی شدم و با چکش ضربه‌ای به سر مرد مهمان زدم که بی‌هوش شد. او را به بیابان‌های بیدستان قزوین منتقل کردم و همان جا با یک قطعه سنگ ضربه‌ای محکم به سرش زدم، سپس جسدش را در کانال آبی در همان حوالی انداختم و روز بعد متواری شدم.

کشف جسد در کانال آب

در پی اعتراف متهم به قتل، ماموران جسد مرد گمشده را از داخل کانال آب پیدا و به پزشکی قانونی منتقل کردند.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.