متهم ردیف اول: من با گاز اشک‌ آور به شاکی حمله کردم/ تقاضای عفو دارم

۹ م دیماه ،

متهم ردیف اول زورگیری و شرارت گفت: من گاز اشک آور که از ناصرخسرو خریده بودم به همراه داشته و با ضربه به شاکی توانستیم کیف وی را بدزدیم در کوچه بعدی کیف را باز کرده و مدارک را انداختیم و تنها پول‌ها را برداشتیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، متهم ردیف اول با اتهام به محاربه و افساد فی‌الارض از طریق سرقت مسلحانه با ایجاد رعب و حراس به جایگاه آمده و در مقام دفاع درپاسخ به سوال قاضی صلواتی مبنی براینکه کار شما چه بوده گفت: موتور فروش هستم و به خاطر انیکه مادرم مریض بوده و احتیاج به ۴ میلیون برای عملش داشته باید پول عمل مریضی مادرم را به دست می‌آوردم.

وی تصریح کرد:  ما تحت پوشش کمیته امداد توانسته بودیم یک خانه بخریم که من و مادر و مادربزرگ و خواهرم در این خانه زندگی می‌کردیم، مادرم هم در خانه‌های مردم کار می‌کرد که به سبب مریضی دیگر نمی‌توانست کار کند من هم به خاطر خرج و مخارج زندگی دست به این اقدام زدم.

متهم ردیف اول ادامه داد: روز اتفاق در قهوه خانه نشسته بودم که متهم ردیف سوم آمده و به من پیشنهاد اینکه برویم از شاکی رضایت بگیریم به خیابان رفتیم و سپس به متهم ردیف دوم و سوم هم تماس گرفته و از آنها تقاضای خرید چاقو را کردیم. در داخل یک کوچه که شاکی درحال تردد بود به وی حمله کرده و کیف وی را از دست شاکی خارج کردیم.

قاضی صلواتی از متهم ردیف اول سوالی مبنی براینکه چرا اقدام به ربودن حلقه ازدواج وی کرده‌اید متهم ردیف اول گفت: ما حلقه شاکی را درنیاوردیم فکر می‌کردیم پول در دست وی بوده که اقدام به باز کردن وی به زور کردیم.

متهم ردیف اول افزود: من گاز اشک آور که از ناصرخسرو خریده بودم به همراه داشته و با ضربه به شاکی توانستیم کیف وی را بدزدیم در کوچه بعدی کیف را باز کرده و مدارک را انداختیم و تنها پول‌ها را برداشتیم.

قاضی صلواتی با اشاره به اینکه یک شاکی جدیدی هم در خیابان شریعتی مدعی شده که شما اقدام به سرقت از وی کرده‌اید متهم ردیف اول پاسخ داد: من نبوده‌ام .

قاضی طی سوالی از متهم پرسید امنیت جامعه با این اقدامات شما چه می‌شود ؟که متهم ردیف اول پاسخ داد: اشتباه کردیم ما را عفو کنید تا بتوانیم اشتباهات‌مان را جبران کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.