متهم ماه عسل خونین را شناسایی کنید+عکس

کدخبر: ۶۴۳۷۸

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر – ۲۱:۳۶

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

متهم ماه عسل خونین را شناسایی کنید+عکس

پلیس آگاهی خراسان رضوی ازشهروندان خواست تا متهم به قتل فراری را شناسایی کنند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از نامبرده مراتب را اطلاع دهند.

پلیس آگاهی خراسان رضوی ازشهروندان خواست تا متهم به قتل فراری را شناسایی کنند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از نامبرده مراتب را اطلاع دهند.
 
سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی اظهار داشت: متهم به قتل شهریار مکعبی جهان بیگی نام دارد که در تاریخ ۱۴خرداد امسال همسرش سهیلا را در یک مهمانپذیر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شده است.
 
وی افزود: به دنبال فرار متهم، قاضی اسماعیل شاکر بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور انتشار تصویر بدون پوشش نامبرده را در روزنامه صادر کرد بنابراین از هموطنانی که اطلاعی از محل اختفای متهم دارند، تقاضا می شود موضوع را از طریق شماره تلفن های ۲۱۸۳۷۰۰ و ۲۱۸۳۷۵۶ و یا با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
 
در تاریخ ۱۴خرداد امسال ماموران کلانتری امام رضا(ع) موضوع کشف جسدی را در اتاق ۱۰۱ یکی از مهمانپذیرهای غیرمجاز خیابان امام رضا(ع) مشهد به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. پس از اعلام این موضوع بلافاصله مقام قضایی به همراه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی و گروه بررسی صحنه جرم به محل وقوع جنایت مراجعه کردند. مقام قضایی و کارآگاهان در اتاق ۱۰۱ مهمانپذیر جسد زن جوانی را مشاهده کردند که با واردشدن ضربات متعدد چاقو در نواحی مختلف بدنش به قتل رسیده و حتی گردن وی نیز بریده شده بود، جسد مقتول در زیر پتویی قرار داشت و چاقوی خون آلود نیز در محل جنایت رها شده بود.
 
در تحقیقات انجام گرفته از متصدی مهمانپذیر مذکور مشخص شد که این زوج جوان به منظور گذراندن ماه عسل خود از شهرستان تایباد به مشهد آمده اند و در تاریخ ۹۱٫۳٫۱۱ اتاقی را در مهمانپذیر یاد شده اجاره کردند و قرار بود در تاریخ ۳٫۱۳ اتاق را تخلیه کنند اما وقتی صبح روز ۳٫۱۴ کلید اتاق را به متصدی مهمانپذیر تحویل ندادند، وی به ماجرا مشکوک شد و در اتاق را باز کرد که با جسد زن جوان روبه رو شد. این گزارش حاکی است طبق بررسی های انجام شده متهم به قتل ۷ضربه چاقو بر بدن همسر خود وارد کرده و سپس از محل جنایت گریخته بود.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.