مجازات سنگین برای عاملان توطئه خانوادگی

اعضای خانواده ای که در توطئه خانوادگی مرد تنها را به قتل رسانده بودند با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص و زندان محکوم شدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، ۲۱ فروردین سال گذشته قتل مرد ۴۵ ساله ای به کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر اطلاع داده شد. دقایقی بعد تیمی از ماموران در محل حاضر شده و با جسد ناصر در حالی که با ۷۸ ضربه چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

در ادامه ماموران در جریان تحقیقات به یکی از دوستان مقتول به نام شکرعلی مشکوک شده و او را دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت : تصور می کردم مقتول قصد آزار و اذیت دختر بزرگم را دارد. به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم. شب حادثه به همراه زهرا همسرم ،فاطمه دختر کوچکم و خواستگار او به نام امیر به خانه ناصر رفته و نقشه قتل را اجرا کردیم.

در ادامه پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست برای چهار متهم آن به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جریان محاکمه متهمان با تناقض گویی اتهام قتل را به گردن یکدیگر انداختند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان ووکلای مدافع آنها ، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و شکرعلی را به اتهام قتل عمد به قصاص ، امیر را به ۱۵ سال حبس و فاطمه و زهرا را به سه سال زندان محکوم کردند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.