مجازات عاملین قربانیان ترور، مطالبه به حق خانواده‌های این شهیدان است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج گفت: یکی از مطالبات به حق خانواده‌های شهدای ترور، مجازات عاملین این ترورها بوده و جمهوری اسلامی ایران باید خود را در قید افشای این حقایق دانسته و چهره این منافقین را به جهانیان نشان دهد.

سید محمد دستغیب در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به ترور زنان، توسط گروهک تروریستی منافقین، گفت: مهمترین هدف شوم گروه‌های تروریستی از ترور این قشر جامعه خشکاندن چشمه‌های ایجاد انسان‌های وارسته‌ای بوده که برای نشان دادن مرز حقیقت و باطل تلاش می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، افزود: آنها مادرانی را مورد اقدام تروریستی خود قرار دادند که با تربیت فرزندانی صالح و ارائه آنها به جامعه بشریت دروغ‌های آنها را فاش و برملا می‌ساختند.

دستغیب افزود: یکی از مطالبات به حق خانواده‌های این شهدا مجازات عاملین ترور بوده و جمهوری اسلامی ایران باید خود را در قید افشای این حقایق دانسته و چهره این منافقین را به جهانیان نشان دهد.

رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج در پایان خاطرنشان کرد: این زنان شهید مادرانی بودند که می‌توانستند جنایات منافقین را به نسل بعد و فرزندان خود بیاموزند و این جنایتکاران  تصور می‌کردند با اینگونه اقدامات تروریستی می‌توانند از این امر مهم جلوگیری کنند در حالی که  فرزندان این شهیدان بیش از پیش به  جنایات منافقین پی بردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.