مجتبی تقوی: دیوار صوتی در ورزشگاه شکست!

۲۶ام بهمن ،

1452.JPG

سرمربی سایپا پس از بازی با پیکان به امکانات ورزشگاه پیکان شهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست خبری پس از بازی پیکان و سایپا در حالی برگزار شد که مسئولان ورزشگاه پیکان شهر بنر سازمان لیگ را در کنفرانس خبری تعبیه نکرده بودند و به همین سبب مجتبی تقوی از مصاحبه در این مکان اجتناب کرد.

سرمربی سایپا به محل مصاحبه بازیکنان رفت و نشست خبری در آنجا برگزار شد.

تقوی دربارهٔ بازی امروز و وضعیت امکانات ورزشگاه پیکان شهر بیان کرد: با همه احترامی که برای مجموعه پیکان قائلم، اما ورزشگاه پیکان شهر شرایط میزبانی را نداشت. کیفیت پایین زمین و نزدیکی تماشاگران به زمین سبب بروز مشکل می‌شد. زمان جنگ هم این مشکلات نبود و ما امروز با مشکلاتی از قبیل جنگ صوتی مواجه بودیم که صدای تماشاگران دیوار صوتی را می‌شکست، اما با همه این تفاسیر تیم ما بهتر از حریف بازی کرد.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار بود که بعد از این که گل اول را خوردیم به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. پیکان هم تیم جوان و خوبی دارد، اما همکار خوبم آقای کریمی بازی را امروز بسته بود. با این حال آرزو می‌کنم تیم خوب پیکان در آینده شرایط بهتری در جدول داشته باشد.

وی همچنین دربارهٔ وضعیت سایپا در ادامه فصل مطرح کرد: همه بازی‌ها سخت شده و یک لحظه غفلت سبب می‌شود لطمات جبران ناپذیری داشته باشیم. اما به اعتقادم کیفیت کل بازی‌ها پایین آمده و هیچ بازی‌ای کیفیت تاکتیکی ندارد. همچنین زمین هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. به اعتقادم زمین شرایط لازم را نداشت. اگر این زمین استاندارد بود پس چرا بازی‌های قبلی پیکان در تختی برگزار می‌شد. فاصله خطوط عرضی زمین با محوطه جریمه بسیار کم است.

وی همچنین دربارهٔ حضور نیافتن در نشست خبری و انجام مصاحبه در میکسد زون توضیح داد: به مدیر رسانه ای باشگاه تاکید شده تا در مکانی که لوگوی سازمان لیگ وجود ندارد مصاحبه نکنیم، چون جریمه می‌شویم اما ما برای شما خبرنگاران احترام بسیاری قائلیم، چون اگر شما نباشید، فوتبال این یک ذره اعتبارش را هم از دست می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.