مجتبی جباری در آغوش کی روش

۳۰م دیماه ،

کی روش بعد از ورود به ورزشگاه، ابتدا از درودگر مدیرعامل ملوان درخواست کرد تا او و دستیارش را به رختکن استقلالی ها ببرد. جالب اینکه تنها انگیزه کی روش برای رفتن به رختکن، دیدن مجتبی جباری بود.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و سیموئز دستیار او از مهمانان ویژه بازی دیروز استقلال در انزلی بودند. کی روش بعد از ورود به ورزشگاه، ابتدا از درودگر مدیرعامل ملوان درخواست کرد تا او و دستیارش را به رختکن استقلالی ها ببرد. جالب اینکه تنها انگیزه کی روش برای رفتن به رختکن، دیدن مجتبی جباری بود.

کی روش بعد از دیدن جباری در رختکن، او را در آغوش کشید و خوش و بش گرمی با جباری داشت. شدت محبت کی روش به جباری تا اندازه ای بود که حتی خود هافبک استقلال هم با تعجب به او نگاه می کرد و از رفتار صمیمانه کی روش با خودش متعجب شده بود.

کی روش بعد از صحبت کردن با جباری به درخواست خودش به جایگاه ویژه رفت و در بین تماشاگران حاضر در جایگاه نشست. جالب اینکه برای استقرار کی روش در جایگاه ویژه، صندلی مناسبی برای سرمربی تیم ملی وجود نداشت و به سبب خاکی بودن صندلی او، روزنامه ای روی صندلی پهن کردند تا لباس سرمربی تیم ملی خاکی نشود!

هر چند مشکل صندلی با این ترفند حل شد اما علاقه هواداران برای عکس گرفتن با کی روش کار را به جایی رساند تا درودگر و مسئولان ورزشگاه مجبور شدند جای او را تغییر دهند. نکته جالب اینکه بعد از نهایی شدن استقرار کی روش، درودگر دو شال گردن ملوانی با خودش آورد و آنها را دور گردن کی روش و سیموئز انداخت. اتفاقا مربیان تیم ملی از این حرکت مدیرعامل ملوان خوشحال شدند و بابت شال گردن های ملوانی از او تشکر کردند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.