مجریان برای برگزاری یک انتخابات پرشور آمادگی کامل دارند

۲۹ام بهمن ،

45-78.jpg

همایش توجیهی و آموزشی دست اندرکاران و مجریان انتخابات استانهای سمنان، مازندران و گلستان با حضور مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، فرمانداران و بخشداران و مدیران ستادی این سه استان در مهدیشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، حسنعلی نوری – مدیرکل انتخابات وزارت کشور – در این همایش که تا فردا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه دارد، رهبری را ستون خیمه نظام دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام، سه اصل اسلام، ولایت مطلقه فقیه و مردم را هدف گرفته و به دنبال تضعیف رکن رکین ولایت فقیه و ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان نظام می باشند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۲ خاطرنشان کرد: خوشبختانه مجریان انتخابات، چه در حوزه قوانین انتخابات و چه در حوزه شناخت فرهنگ و فضای جامعه دارای تجربیات ارزنده‌ای می باشند و از این‌رو برای برگزاری انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارند.

نوری با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ افزود: فتنه ۸۸ یک اعتراض ساده نبود بلکه دارای عقبه‌ای بیست ساله بود که ریشه در کشورهای غربی و دشمنان انقلاب اسلامی داشت. دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ به دنبال اهداف شومی بودند اما وجود ولایت فقیه و بصیرت مردم، مانع از دسترسی آنها به این اهداف شد.

وی با بیان اینکه “دشمنان نظام همواره در انتخابات به دنبال ضربه زدن به کشور و انقلاب می باشند”، افزود: آنها در بسیاری از کشورها موفق به اجرای برنامه‌های خود شده‌اند اما در ایران بواسطه هوشیاری مردم و وجود رهبری معظم انقلاب با شکست مواجه شدند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در پایان تاکید کرد: باید همواره هوشیار باشیم، چراکه دشمن مترصد این است که از فرصت انتخابات برای نظام اسلامی ما یک تهدید بسازد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.