مجری ممنوع التصویر iبه تلویزیون برمی‌گردد

این مطلب در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود شهریاری با اجرای برنامه‌ای در شبکه بازار، iبه تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش انتخاب iبه نقل از ایسنا، محمود شهریاری که سال‌ها اجرای برنامه «جشن رمضان» شبکه تهران را عهده‌دار بوده است، قرار است در یکی از برنامه‌های شبکه بازار با عنوان «همین امروز»، از نیمه دوم آبان ماه امسال اجرا داشته باشد.

شهریاری در یکی از ویژه برنامه‌های مبعث سال گذشته iبه خاطر طرح یک سوال از میهمان برنامه با انتقاداتی مواجه شد و پس از آن برای مدتی از اجرای برنامه‌های تلویزیونی کنار رفت. او حتی از اجرای برنامه جشن رمضان امسال انصراف داد.

این مجری تلویزیونی پس از مدتی دوری از تلویزیون اکنون قرار است از نیمه دوم آبان ماه امسال با اجرای یکی از برنامه‌های شبکه بازار iبه تلویزیون برگردد.

شهریاری پیش از این در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت، درباره لزوم سعه‌ی صدر مدیران رسانه در قبال ریسک‌ها و حتی اشتباهات مجریان و هنرمندان که در نهایت iبه ساخت برنامه‌های جذاب‌تر تلویزیون می‌انجامد، صحبت نمود.

او اینگونه گفت: متاسفانه مجریان ریسک‌پذیری را ندارند‌ و آنقدر از جایگاه‌شان می‌ترسند که از کوچکترین موضع‌گیری خارج از سازمان صدا و سیما از خود بی‌خود می‌شوند.

بر اساس این گزارش ایسنا، هم اینک مدیریت شبکه بازار را مجید رجبی معمار بر عهده دارد. او وقتی مدیریت شبکه تهران را عهده‌دار بوده است.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.