مجسمه‌های شهری نصب می‌شوند

همزمان با برگزاری اجلاس سران عدم تعهد:

هنر > تجسمی
سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با برگزاری اجلاس سران عدم تعهد، بهسازی و زیباسازی فضاهای شهری را با نصب مجسمه‌های شهری در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد جواد شوشتری – مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران- با بیان این مطلب، گفت: به مناسبت برگزاری اجلاس سران عدم تعهد، سازمان زیباسازی شهر تهران برنامه‌هایی را برای زیبایی و مناسب‌سازی چهره شهر پیش‌بینی کرده است که یکی از این فعالیتها نصب مجسمه و آثار حجمی در سطح شهر تهران است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد برای تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، با هماهنگی‌های صورت گرفته با مناطق شهرداری، مجسمه و المان‌های شهری در شهر نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی افزود: سطح بالای دیپلماتیک شرکت کنندگان این اجلاس، حضور ۹ هزار نفر از ۱۲۰ کشور و بیش از ۵۰۰ خبرنگار و گزارشگر از رسانه‌های مختلف دنیا که برای پوشش خبری و تصویری این مراسم به تهران سفر می‌کنند، این فرصت را در اختیار پایتخت قرار داده تا چهره زیبایی از خود به عنوان پایتخت اسلامی نشان دهد.

به گفته شوشتری، سازمان زیباسازی ساخت و نصب المان‌های حجمی ویژه‌ای را در مسیر تردد و محل برگزاری اجلاس پیش‌بینی کرده است.

او درباره موضوعات مجسمه‌ها و المان‌های حجمی که در سطح تهران نصب می‌شود، گفت: صلح و معرفی اقوام ایرانی دو موضوع مجسمه‌ها و المان‌های حجمی است که در تهران نصب می‌شود.

در عین حال ۱۰ لوگوی اجلاس سران عدم تعهد به صورت حجمی ساخته و در محل برگزاری اجلاس نصب خواهد شد.

شوشتری افزود: طراحی و رنگ‌آمیزی پایه‌های زیرگذرهای مسیر منتهی به محل برگزاری اجلاس به منظور بهسازی و زیباسازی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه پایه‌های ۱۶ پل روگذر سواره از محدوده پارک وی تا انتهای بزرگراه شهید کاظمی، رنگ‌آمیزی و ساماندهی می‌شود، افزود: طرح‌های تزیینی توسط کارشناسان تصویب شده که برای اکران و اجرا در سطح شهر در اختیار مناطق شهرداری قرار گرفته است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.