مجلس افزایش قیمت بلیط‌های مسافرتی را پیگیری می‌کند

۰۷م اسفند ،

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون افزایش قیمت بلیط قطار را پیگیری و بررسی می‌کند، گفت: دولت باید مجلس را در این مسیر همراهی کند.

عباس فلاح بابا‌جان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیط‌های قطار در روزهای اخیر گفت: با توجه به جلسه ماه قبل کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه‌ و شهرسازی مقرر شد که افزایشی در نرخ قیمت بلیط‌های مسافرتی همچون قطار و اتوبوس صورت نگیرد اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت بلیط قطار بوده‌ایم و این امر مستلزم پیگیری از سوی مسئولین است.
 
وی در ادامه افزود: افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط‌ قطار و همچنین افزایش ۶۵ درصدی قیمت بلیط هواپیما سبب تمایل بیشتر مردم به سفرهای جاده‌ای با خودروهای شخصی است که این امر مشکلات و مخاطرات جانی و مالی زیادی را به همراه خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی افزایش قیمت بلیط قطار در این کمیسیون تصریح کرد: این کمیسیون در حال بررسی این مسئله بوده اما دولت نیز باید در این راستا با مجلس همکاری داشته چراکه پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی با نرخ تازه آغاز و ۴۰ درصد ثبت‌نام‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم اهر و هریس در  پایان  خاطرنشان کرد: بنده در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس افزایش۲۰ درصدی قیمت بلیط قطار را مطرح و این موضوع به طور جدی پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.