مجلس برای بررسی طرح احیای سازمان مدیریت، منتظر نظر دولت است

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی طرح احیای سازمان مدیریت، منتظر نظر دولت بوده و احتمالا تغییرات لازم با نظر دولت اِعمال خواهد شد اما تاکنون از سوی دولت چیزی در این زمینه ارائه نشده است.

“عزت‌‌الله یوسفیان‌ملا” نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دولت یازدهم گفت: طرح بررسی این سازمان در دولت دهم در دستور مجلس شورای اسلامی نبود چراکه احمدی‌نژاد ضرورت وجود این سازمان را احساس نمی‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به شعار احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از سوی رئیس‌جمهور  افزود: خود دولت می‌تواند طبق مصوبه شورای عالی اداری بخش عمده‌ای از این سازمان را احیا کند، اما اگر لازم دانست می‌تواند آن را برای بررسی به دست مجلس بسپارد.

وی تصریح کرد: مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی طرح احیای سازمان مدیریت منتظر نظر دولت بوده و احتمالا تغییرات لازم با نظر دولت اِعمال خواهد شد اما تاکنون از سوی دولت چیزی در این زمینه ارائه نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.