مجلس تلاش بر افزایش حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارد

‘عبدالرضا مصری’ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: نمایندگان مجلس نهم در گام نخست خود برای حمایت از تولید داخلی اولین جلسه غیر علنی خود را با حضور وزیران اقتصادی دولت برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه مسایل و مشکلات تولیدکنندگان داخلی و راهکارهای حمایت از آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسوولان و کارگزاران نظام مبنی بر ضرورت اتکا بر تولید داخلی تاکید کرد و یادآور شد:مجلس نیز همانند دولت و سایر دستگاه ها حمایت از تولید ملی را با جدیت پیگیری می کند و در حال حاضر برخی فراکسیون های مجلس نهم، طرح هایی را در این راستا تدوین کرده اند و تعداد دیگری نیز در حال تهیه است.

عضو هیات رییسه مجلس نهم بر ضرورت افزایش برنامه های حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و یادآور شد: صندوق توسعه ملی اعلام کرده است که از محل منابع این صندوق از واحدهای تولیدی حمایت می کند.

مصری تصریح کرد که هر نهاد و ارگانی پیشنهادی درجهت حمایت از تولیدکننده داخلی در بخش های مختلف دارد به خانه ملت ارایه کند و نمایندگان نیز آن را بررسی می کنند و در دستور کار خود قرار می دهند.

وی اظهارامیدواری کرد که مجلس تا پایان سال بتواند در این زمینه یک کارنامه قابل قبول ارایه کند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس درمورد برنامه مجلس برای نشست آتی نمایندگان با وزیران خاطرنشان کرد: زمانی برای برگزاری نشست اینده نمایندگان با وزیران مشخص نشده است.

مصری افزود: درصورتی که روند نزولی قیمت را در بازار شاهد باشیم، دیگر نیازی به برگزاری این نشست نیست.

سیام/۹۲۵۰**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۰۹۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.