مجلس در مورد عدم اجرای فاز دوم هدفمندی قاطع است

۰۳م اسفند ،

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ مجلس کماکان در مورد عدم اجرای فاز دوم هدفمندی اصرار داشته و اعتقاد دارد فضا برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مناسب نیست.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست‌های اخیر دولت و مجلس گفت: نشست‌های دولت و مجلس پیرامون بودجه سال ۹۲ برگزار می‌شود به این سبب که در بودجه سال ۹۲ موضع مجلس در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها مشخص شده تا دولت بتواند در مورد قیمت‌های نفت،حامل‌های انرژی و ارز برنامه‌ریزی کند.   
 
وی افزود: به همین جهت دولت به دنبال کسب موافقت مجلس در مورد هدفمندی یارانه‌ها و اجرای فاز دوم این طرح است.   
 
نقوی‌حسینی تصریح کرد: چارچوب نشست‌های دولت و مجلس در قالب قانون و آیین‌نامه خاصی نیست بدین صورت که اشخاص شرکت‌ کننده از سوی مجلس در این نشست،منتخب مجلس نیستند بلکه به تناسب وظایفی که دارند شرکت می‌کنند.   
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به عنوان مثال در این جلسات روسای کمیسیون‌های اقتصادی و بعضی از اقتصاد‌دانان مجلس حضور دارند لذا این مسئله یک امر عرفی و سلیقه‌ای بوده و آیین‌نامه خاص برای چنین نشستی وجود ندارد.   
 
نماینده مردم ورامین ادامه داد: طبق اطلاعات بنده مجلس کماکان بر روی مصوبه خود در مورد عدم اجرای فاز دوم هدفمندی اصرار داشته و اعتقاد دارد فضا برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مناسب نیست؛ نظر مجلس بر این است که اجرای فاز اول را ادامه داده،تکمیل و جمع‌بندی کنیم و بعد از آن وارد اجرای فاز دوم هدفمندی شویم.    
 
وی در پایان اظهار داشت: احتمالا در آینده نشست‌های مشترک بین دولت و مجلس ادامه داشته باشد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.