مجلس دو وزیر را دربارهٔ ابهامات تازه مسکن مهر فراخواند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی در مورد مسکن مهر گفت: برای حل این مشکل وزیران راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی در یکی از جلسات هفته آینده کمیسیون عمران حضور خواهند یافت.

به گزارش ممتاز، مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات وزیر تازهی راه و شهرسازی در مورد تأثیر مسکن مهر در تورم گفت: اظهارات وزیر غیر کارشناسی است و وی باید همانند وزیر سابق از حوزه فعالیت خود و تولید مسکن دفاع کند.

وی ادامه داد: برای بررسی این موضوع و تعیین تکلیف نحوه سرمایه‌گذاری در مسکن و تأمین سرمایه و همچنین اعطای تسهیلات مسکن، وزیران راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی در یکی از جلسات هفته آینده کمیسیون عمران دعوت خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه تلاش می‌کنیم راهی برای حل این مشکل و نحوه سرمایه گذاری در مسکن پیدا کنیم تا مشکلات کاهش یابد.

به گزارش فارس، وزیر راه و شهر سازی دو روز پیش در اظهاراتی گفت: بر اساس گزارش آقای بهمنی بیش از ۴۰ درصد افزایش پایه پولی کشور ناشی از طرح مسکن مهر است یعنی حدود ۴۰ درصد تورم بیش از ۴۰ درصدی فعلی ناشی از این حوزه است.

آخوندی تزریق پول از سوی بانک مرکزی را راهکار مناسبی برای تأمین مالی مسکن ندانست و گفت: افزایش سهم بانک‌ها در تامین منابع مالی مسکن از طریق پس انداز خود مردم، راه حل جدی برای تامین مسکن پایدار است.

منبع: خبرگزاری فارس



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.